ثبت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تماس با سامانه ۱۱۱ در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی در آستانه سفر رئیس جمهور به این استان گفت: از ابتدای امروز که سامانه تلفنی ۱۱۱ ارتباط مردم و دولت در این استان راه‌اندازی شده تا این لحظه تعداد ۱۳ هزار و ۸۰۰ تماس با این سامانه ثبت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس(طبس نیوز)،وجه‌الله خدمتگزار دقایقی پیش در گفت‌وگو با مردم استان با اشاره به سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی که صبح فردا انجام می‌شود، اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی مشتاقانه و بی‌صبرانه منتظر استقبال از رئیس محترم جمهور محبوب و منتخب خود و دیدار با ایشان هستند که این نشان از تدین، اخلاص و پاکی این مردم است.

وی با بیان اینکه اعضای کاروان تدبیر و امید به همه شهرستان‌های خراسان جنوبی نیز سفر می‌کنند، اظهار امیدواری کرد که این سفر برای استان خراسان جنوبی دستاوردهای ارزشمندی داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، کمبودها و نیازهای خراسان جنوبی پیش‌تر به استحضار رئیس جمهور رسیده است که رئیس جمهور نیز با دید خوبی که نسبت به این استان دارند و با توجه به مقتضیات موجود دستورات لازم برای بهره‌مندی بهتر از ظرفیت‌ها و رفع کمبودها را صادر کرده و خبرهای خوشی برای مردم استان خواهند داشت.

وی تصریح کرد: خراسان جنوبی به دلیل خشکسالی و مشکلات دیگر، از عقب ماندگی نسبت به خیلی از استان‌های دیگر رنج می‌برد که امیدواریم سفر دولت تدبیر و امید به خراسان جنوبی آغازی برای تسریع توسعه و عمران استان باشد.

خدمتگزار افزود: مشکل تأمین آب، عدم برخورداری از زیرساخت‌های مناسب ارتباطی از جمله راه‌ها، ریلی و هوایی، مشکلات کشاورزان، دامپروران و روستاییان، و مشکلات واحدهای صنعتی از مهمترین مواردی است که به استحضار رئیس جمهور رسیده است.

وی یادآور شد: از ابتدای امروز که سامانه تلفنی ۱۱۱ ارتباط مردم و دولت در خراسان جنوبی راه‌اندازی شده تا این لحظه تعداد ۱۳ هزار و ۸۰۰ تماس با این سامانه ثبت شده است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تماس با سامانه ۱۱۱ برای مردم رایگان است و این سامانه تا یک روز پس از سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی و به طور ۲۴ ساعته آماده ثبت درخواست‌های مردمی و پیگیری آن است.

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =