۲۳ حادثه جاده ای برف و کولاک در خراسان جنوبی امداد رسانی شد

جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امداد رسانی ۲۳ حادثه جاده ای و برف و کولاک در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،مهدی محمدپور با اشاره به وقوع این حوادث اظهارکرد: از این تعداد ۱۵ مورد حادثه جاده ای، ۲ مورد برف و کولاک و دو مورد حادثه شهری بوده است که در مجموع بیش از ۱۵۰ نفر حادثه دیده اند.

وی افزود: از این تعداد ۴۹ نفر آسیب دیده اند که هفت نفر از این افراد به بیمارستان منتقل شده و ۴۲ نفر نیز سرپایی مداوا شده اند.

جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اسکان بیش از ۱۰۸ نفر از حادثه دیدگان گفت: علاوه بر این تغذیه اضطراری این افراد با بسته های زیستی و غذایی شامل ۲۰۰ قرص نان، ۲۰۰ تن ماهی، ۲۰۰ تخته پتو، ۶۰ در راه مانده نیز از این خدمات بهره مند شدند.

محمدپور به آماده باش کامل نیروهای امدادی سراسر استان برای خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و اظهارداشت: در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۷۶ نجاتگر، امدادگر و پرسنل در قالب ۲۲ تیم عملیاتی برای پوشش امدادی این حوادث اعزام شده اند.

محمدپور همچنین به یک فقره تصادف زنجیره ای ناشی از برخورد دو دستگاه تریلی، یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه کامیون و دو دستگاه خودروی پراید در محور سربیشه – نهبندان خراسان جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: با تلاش نجاتگران هلال احمر استان در این حادثه دلخراش ۱۰ نفر از حادثه دیدگان از خطر حتمی نجات یافتند.

وی از اعزام ۱۴ دستگاه آمبولانس و انجام ۵ مورد عملیات رهاسازی به منظور پوشش امدادی این حوادث خبر داد و تصریح کرد: هم استانی هایی که قصد تردد در محورهای برف گیر و کوهستانی استان دارند، ضمن رعایت نکات ایمنی در رانندگی حتما قبل از حرکت تجهیزات سفر زمستانی از جمله زنجیر چرخ و البسه گرم همراه داشته باشند.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یک =