کلینیک تخصصی درمانی خراسان جنوبی فروردین ۹۴ افتتاح می‌شود

معاون بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان بیرجند گفت: برای تکمیل و تجهیز کامل بزرگترین کلینیک تخصصی درمانی استان اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان نیاز است که تا فروردین ماه سال ۹۴ افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،محمدرضا آذر کیش اظهار داشت: بزرگترین کلینیک تخصصی درمانی خراسان جنوبی در شهرستان بیرجند در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع ساخته شده است که از این فضا ۴ هزار و ۵۰۰ متر شامل فضای باز جلوی کلینیک برای پارکینگ و عبور و مرور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای این کلینیک تاکنون ۲ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده که این هزینه از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تامین شده است.

معاون بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان بیرجند گفت: این کلینیک قرار بود تا پایان سال ۹۳ افتتاح شود، اما به دلیل عدم نصب انشعابات آب، برق، گاز و کارهای تأسیساتی آن به سال آینده موکول شده است.

آذر کیش افزود: برای تجهیز و تکمیل کامل این کلینیک اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان نیاز است که امید است این کلینیک تا فروردین سال ۹۴ به بهره‌برداری رسد.

وی بیان کرد: در حال حاضر کار ساختمانی کلینیک به اتمام رسیده است ولی نصب انشعابات آب، برق و گاز آن باقی مانده است.

رئیس کلینیک ویژه تخصصی عصر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: این کلینیک دارای شش قسمت مختلف است که شامل درمانگاه تخصصی زنان و زایمان، درمانگاه تخصصی کودکان، درمانگاه تخصصی مغز و اعصاب، درمانگاه تخصصی قلب و درمانگاه تخصصی جراحی‌های عمومی و تخصصی را شامل می‌شود.

آذرکیش افزود: علاوه بر شش درمانگاه کارهای پاراکلینیک شامل انجام نوار مغز و اعصاب، نوار قلب، پانسمان، ارتوپدی و خدمات مامایی بوده و انجام خدمات به مردم در این درمانگاه به صورت تعرفه دولتی است.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =