اعتبارات استان بر اساس شاخص‌ها تصویب شده توزیع می‌شود

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای استان امسال بر اساس ۱۸۱ شاخص مورد قبول از سوی دستگاه های اجرایی، توزیع خواهد شد، گفت: مسوولان در هزینه کرد اعتبارات صرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از ایرنا، وجه اله خدمتگزار روز سه شنبه در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در بیرجند افزود: اعتبارات تملک دارایی ها و سرمایه ای استان بر اساس سه شاخص کلی جمعیت (۶۰ درصد)، مساحت (۱۵ درصد) و عدم برخورداری (۲۵ درصد) توزیع خواهد شد.

وی از فرمانداران خواست هرچه سریعتر نسبت به تشکیل ستاد برنامه ریزی در شهرستان ها و توزیع اعتبار مربوطه اقدامات و برنامه ریزی های لازم را صورت دهند.

خدمتگزار همچنین با اشاره به در پیش بودن روزهای پایانی سال مالی ۹۳، گفت: مدیران و مسوولان تمام اعتبارات پارسال را جذب کنند تا هیچ اعتباری به خزانه برگشت نکند.

وی همچنین از مسوولان خواست، با رایزنی و تقویت ارتباط خود با وزارتخانه های متبوع خود، سهم استان را از ظرفیت های پیش بینی شده در قانون بودجه در اختیار وزارتخانه ها افزایش دهند زیرا هیچ قانون یا ضابطه ای در این زمینه پیش بینی نشده لذا تلاش و مداومت می تواند وضعیت مطلوب تری را برای استان رقم بزند.

خدمتگزار در بخش دیگری اظهار داشت: اولویت کاری ما در حوزه عمرانی، اتمام پروژه های نیمه تمام است.

در این جلسه شاخص های توزیع اعتبارات تملک دارایی ها و سرمایه ای استان در سال ۹۴ و طرح الحاق مطالعات شهرستان طبس به طرح ناحیه خراسان جنوبی به تصویب اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسید، اما اعضای حاضر در جلسه با احداث ساختمان ستاد مواد مخدر استان در مجاورت سایت اداری با دریافت زمین از نیروی انتظامی به مساحت هشت هزار مترمربع مخالفت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفت =