شهروندان خراسان جنوبی بیش از ۶۰ هزار مورد با پلیس ۱۱۰تماس گرفتند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به پاسخگویی کارکنان فوریت های پلیس ۱۱۰ به ۶۰ هزار و ۸۱۹ مورد از تماس های شهروندان استان در چهار ماهه اول سال ۹۵ افزود: ۶۱ درصد این تماس ها عملیاتی و ۳۴ درصد توسط کارشناسان منجر به راهنمایی شد و پنج درصد هم غیرقابل رسیدگی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، پایگاه خبری پلیس،سرهنگ مجید شجاع افزود: از ابتدای سال جاری تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ دو درصد کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: این نشان دهنده اعتماد مردم به پلیس است، در تماس های غیرفوریتی نیازی به حضور فوری پلیس در صحنه نیست، با ارائه مشاوره و راهنمایی لازم سیر مراحل اقدام برای مخاطب تشریح می ‏شود.

وی با بیان اینکه در این مدت ۴۴ هزار و ۶۵۰ مورد تماس غیرفوریتی و دو هزار و ۸۵۲ مورد تماس غیرقابل رسیدگی با این مرکز برقرار شد، گفت: در بررسی اخبار غیرقابل رسیدگی در چهار ماهه سال جاری ۵۶ درصد با سال گذشته کاهش داشته است.

وی ادامه داد: وضعیت عملکرد واحد عمل کننده در تمام مأموریت های ابلاغی ۱۱۰ به موقع و کمتر از ۹ دقیقه در محل اعلامی حاضر شده اند.

فرمانده انتظامی استان با قدردانی از تعامل خوب شهروندان با پلیس در برخورد با ناهنجاری ها، کشف جرایم،از مردم خواست، هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت، نزاع و درگیری شدید دسته جمعی، شرارت، ‏تصادف، وقایع و اتفاق مهم را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

وی تاکید کرد: تا پلیس در کمترین زمان ممکن با حضور به موقع در محل حادثه بتواند اقدام قانونی متناسب با ‏آن موضوع را انجام دهد.

همچنین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف دو کیلو و ۲۲۰گرم هرویین فشرده در نهبندان خبر داد و گفت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد این شهرستان هنگام کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

سرهنگ شجاع افزود: این مقدار هروئین فشرده به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود.

وی اظهار کرد: :در این رابطه خودرو توقیف و دو نفر متهم با تشکیل پرونده جهت سپری شدن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =