کشف ۷۸کیلو تریاک و حشیش در خراسان جنوبی

بیرجند- ایرنا – جانشین فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۷۸کیلوگرم مواد مخدر شامل ۴۵ کیلوگرم تریاک و بقیه حشیش در سه عملیات جداگانه پلیس در استان کشف شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد سعید فاضل دادگر افزود: روز گذشته مأموران انتظامی قاینات در بازرسی از یک دستگاه کامیون ۴۵ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه جاسازی شده بود کشف کردند.
وی بیان کرد: در عملیاتی دیگری در نهبندان و طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری در بازرسی از یک دستگاه وانت مزدا و سواری پژو۴۰۵ ، ۳۳کیلو گرم حشیش کشف شد که در این عملیات ها، سه دستگاه خودرو توقیف و سه نفر متهم دستگیر شدند.

** کشف ۳۳میلیون ریال کالای قاچاق در قاین
فرمانده انتظامی شهرستان قاینات از کشف ۳۳میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ اسماعیل واعظی گفت: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه اتوبوس که از سیستان وبلوچستان به خراسان رضوی در حرکت بود،۲۰۰کیلوگرم برنج ، چهار عدد بخاری خارجی که بدون مجوز حمل بود کشف کردند که در این رابطه دو نفر متهم به مراجع قضایی معرفی شدند.

** پراید با بیش از ۱۲ میلیون ریال خلافی در بیرجند توقیف شد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از توقیف یک دستگاه سواری پراید با ۱۲میلیون و ۹۲۰هزار ریال خلافی در بیرجند خبر داد.
سرهنگ علیرضا رضایی اظهار کرد: صبح امروز مأموران راهنمایی و رانندگی شهرستان بیرجند در اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف، یک دستگاه سواری پراید را به دلیل انجام تخلف رانندگی متوقف کردند.
وی افزود: در استعلام‌ مشخص شد، خودرو دارای شکایت از سوی مرکز اجراییات راهور به دلیل ارتکاب چندین فقره تخلف خلافی پرداخت نشده دارد که به موجب قانون،خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

** ۸۰۰ لیتر نفت سفید قاچاق در نهبندان کشف شد
فرمانده انتظامی نهبندان گفت: ۸۰۰ لیتر نفت سفید قاچاق از یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ غلامرضا شاهوردی افزود: در مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده های سوختی شب گذشته این مقدار سوخت کشف و دو نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

** کشف ۱۴۵میلیون ریال احشام قاچاق در فردوس
فرمانده انتظامی فردوس از کشف ۳۶ رأس احشام قاچاق به ارزش ۱۴۵میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد هوشنگی گفت: روز گذشته مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه کامیونت ۳۶ راس گوسفند که فاقد مجوز از دامپزشکی بود کشف کردند
که در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شد.
وی اظهار کرد: بسیاری از بیماری های مشترک بین دام و انسان است، نقل و انتقال دا م
بدون مجوز بهداشتی می تواند سلامت شهروندان را به مخاطره اندازد.

** بی احتیاطی راننده اتوبوس شرکت واحد؛ جان عابر پیاده را گرفت
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد که در مسیر جنوب به شمال بلوار غفاری در حرکت بود با دو عابر پیاده مرد که قصد عبور از عرض خیابان را داشتند برخورد کرد.
وی اضافه کرد:در این حادثه یک مرد ۴۵ ساله فوت کرد و یک نفرهم زخمی شد که ت تصادف از سوی کارشناس تصادفات پلیس راهور عدم توجه کافی به جلو از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است.
وی از رانندگان خواست هنگام رانندگی از صحبت با تلفن همراه ، صحبت با سرنشینان ، تنظیم وسایل داخل خودرو و…خودداری کنند.
۲۰۴۷* خبرنگار و انتشار دهنده-عباسقلی اشکورجیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =