معجزه مردم در برابر فتنه ها

روزنامه خراسان جنوبی روز شنبه، ۱۱ دی ماه ۹۵ مطلبی با عنوان « معجزه مردم در برابر فتنه ها » ازمودی را در شماره ۱۹۴۳۶خود چاپ و منتشر کرد.

ادامه مطلب به این شرح است: مراسم بزرگداشت ۹ دی بار دیگر مردم ولایت مدار خراسان جنوبی را گرد هم آورد تا به دشمنان ثابت کنند که از دفاع از انقلاب دست بر نمی دارند.
در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی ماه که پنجشنبه گذشته در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد نماینده ولی فقیه استان از معجزه مردم در برابر فتنه ها سخن گفت و مردم شعارهایی از جمله «ما ذوالفقار حیدریم، فدائیان رهبریم»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و … سردادند.
نماینده ولی فقیه در استان در ابتدای سخنرانی خود به مبحث انسان شناسی و پرهیز از گناه پرداخت.
آقای «عبادی» در ادامه خطاب به مردم گفت: شما نظام مقدس اسلامی را تثبیت کردید و پای آن ایستادید و در برابر فتنه هایی هم که در سال های ۷۷ و ۸۸ رخ داد، خوش درخشیدید.
وی به تهدید بیگانگان و رسانه های بیگانه در دوران فتنه ها هم اشاره کرد و گفت: چند مرتبه با صراحت اعلام کردند که طرح براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران در جریان است اما مردم با حضور در صحنه دفاع دشمن را میخکوب کردند.
وی عنوان کرد: جامعه همواره آسیب پذیر است و اگر پیکره آن به پشتوانه تفکری بر اساس فطرت،عقل و دین استوار باشد، این جامعه شکست ناپذیر است.
وی با بیان این که بیگانگان و شیاطین بیکار نمی نشینند، افزود: دشمن قانونی ندارد و از هر درنده ای بدتر است، امروز بر سرملت‌ها چه می‌گذرد؟ آمریکا بعد از جنگ جهانی ۵۰ نوبت در کشورهای مختلف دخالت و جنایت کرده است.
وی با انتقاد از این که مشخص نیست تصمیمات شورای امنیت سازمان ملل بر اساس چه استانداردهایی است، ادامه داد: آمریکا زمانی که به مردم مظلوم یمن حمله کرد تازه شورای امنیت سازمان ملل جلسه برگزار کرده و مردم یمن را محکوم کردند و حالا شما ببینید چه خبر است.
وی گفت: زمانی که رئیس کمیته حقوق بشر، وهابی سعودی باشد و رئیس کمیته امنیتی سازمان ملل یک صهیونیست باشد بهتر از این نمی شود.
وی به اشغال ۷۰ ساله فلسطین اشاره کرد و این که با وجود این زورگویی، حقوق بشر و سازمان ملل هر روز طلبکارند و از دور شاهد ظلم به مردم مظلوم این کشور هستند.
وی خطاب به سازمان ملل گفت: این همه از دموکراسی می گویید اجازه دهید تا مردم فلسطین یک رای بدهند.
وی ادامه داد: در فرانسه، مهد آزادی اگر کسی تردید کند هولوکاست راست است یا دروغ او را زندانی و شکنجه می‌کنند.
وی همچنین به ضرورت بصیرت در جامعه اشاره و تاکید کرد: بصیرت یعنی در دنیای پرآشوب و تهاجم فرهنگی در حرف و راه حق و عدالت و دین شک نکنیم و پای آن بایستیم.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*۷۵۵۹*۲۰۴۷*تنظیم کننده-امیرشاهین نایبی فر* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =