تقویت جبهه بیداری اسلامی از ویژگی های شیعیان است

بیرجند-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه پشتیبانی و تقویت جبهه بیداری اسلامی از ویژگی های شیعیان است، گفت: شیعه واقعی کسی است که زمینه نفوذ دشمن در جامعه اسلامی را فراهم نکند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم لطفیان صبح شنبه در جمع مردم بیرجند با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: امام حسن عسکری(ع) در تبیین ویژگی های شیعه به موضوعاتی از جمله ایثار و فداکاری و حضور در صحنه اشاره کرده اند.

وی در تبیین فرمایشات این امام بزرگوار، بیان کرد: ایثار در پشتیبانی از جبهه حق و کمک به مجاهدان راه خدا موضوعیت دارد و در این راستا مردم ولایتمدار ایران از جبهه بیداری اسلامی حمایت می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: شیعه واقعی کسی است که موضع انقلابی داشته باشد و در اعلام این موضع ترسی به دل راه ندهد.

لطفیان به مسأله نفوذ ناپذیری اشاره کرد و گفت: شیعه واقعی کسی است که به وعده های دشمنان دل نبدند و زمینه نفوذ آنان در جامعه اسلامی را فراهم نکند.

وی با اشاره به آیات قرآن درباره ویژگی های آخرالزمان عنوان داشت: بی تردید وعده الهی در ناکام ماندن دشمنان در رسیدن به آرزوهای خدا تحقق می یابد و مهم آن است که امروز ما این ماموریت الهی یعنی ایستادگی در برابر دشمنان را برعهده داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: مجموعه شرایط کنونی جهان را به سمت عصر ظهور پیش می برد که نقش شگفت انگیز شیعیان به ویژه ایرانیان در این راستا ستودنی است.

لطفیان، ولایتمداری و پیروی از رهبری را از مهمترین مولفه عصر ظهور و پیش از آن دانست و افزود: مقام معظم رهبری در دوران کنونی به خوبی از عهده مدیریت جهانی برمی آیند و پیش بینی های حکیمانه ایشان نشان از آشنایی ایشان از حوادث جهانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 4 =