کارگاه آموزشی در مرکز صنعت آب و برق خراسان جنوبی برگزار شد

رئیس اداره درآمد و خدمات مشترکان شرکت آبفار خراسان جنوبی گفت: کارگاه آموزشی ویژه پرسنل شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری با حضور مدیرکل دفتر بررسی‌های اقتصادی و خدمات مشترکین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

حسین تاجدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: کارگاه آموزشی ویژه کارکنان شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان با حضور معصومه آذرگون مدیرکل دفتر بررسی‌های اقتصادی و خدمات مشترکان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی شرکت‌کنندگان با قوانین و مقررات جاری شرکت‌های آب و فاضلاب، چگونگی تعیین تعرفه‌های آب و قوانین و آیین‌نامه‌های آن و چگونگی واگذاری انشعاب آب و فاضلاب به مشترکان آشنا شدند.

رئیس اداره درآمد و خدمات مشترکان شرکت آبفار خراسان جنوبی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی در مرکز آموزش صنعت آب و برق استان برگزار شد، یادآور شد: در مجموع ۳۶ نفر از پرسنل شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری در این کارگاه آموزشی حضور داشتند.

تاجدار به هدف برگزاری این کارگاه آموزشی اشاره و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی رشد و ارتقاء پرسنل شرکت‌های آب و فاضلاب بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 10 =