روحانی نسبت به وعده‌هایی که داده بی‌تفاوت نباشد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: روحانی به عنوان رئیس جمهور نباید نسبت به وعده‌هایی که داده است بی‌تفاوت باشد، چراکه مطالبات مردم مربوط به چهار سال دولت است، نه فقط چندماه منتهی به انتخابات.

عطاییان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در خصوص عملکرد چهارساله دولت در زمینه های مختلف گفت: چند روزی به پایان دولت تدبیر و امید نمانده است و باید عملکرد دولت را مورد سوال قرار داد، باید مسئولین در ابتدای مسئولیت بدانند که باید نسبت به عملکرد خود و آنچه را که وعده می دهند پاسخگو باشند، قطعا نتایج عملکرد مسئولین خصوصا قوه مجریه در جامعه و در وضع موجود نمایان خواهد بود و اکنون فصل برداشت است .

وی افزود: طبق فرمایشات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اقتصاد و مشکلات اقتصادی و پس از تعیین راهبرد و شعار سال های گذشته، در چهار سال تدبیر و امید به نام اقتصاد می توان اهمیت اقتصاد را به وضوح دریافت.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: سال۹۲ حماسه سیاسی حماسه اقتصادی، سال۹۳ اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی و سال ۹۵ که اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گرفت. اما براستی دولت در جهت تحقق شعائر سال که مکررا بحث اقتصاد را تاکید کرده اند چه کاری انجام داده است؟

عطاییان ادامه داد: متاسفانه دولت یازدهم با پرداختن به برجام و نگاه تک بعدی به برنامه اقتصادی کشور و وابسته دانستن آن به بیگانگان باعث شد هیچ اقدامی در جهت رشد و منافع ملی و گسترش گفتمان اقتصاد مقاومتی که مبتنی بر اقتصاد داخلی است، انجام نگردد و اقدام و عملی صورت نگیرد.

وی افزود: رکود، بیکاری جوانان، تعطیلی کارخانه ها و مراکز تولیدی حاصل عدم توجه به اقتصاد داخلی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند تصریح کرد: مطمئنا اعتماد به دشمن و نشستن پای میز مذاکرات هسته ای با وجود تجربیات گذشته کاری اشتباه بود و اشتباه تر از آن اکتفای به برجام و ابراز وابستگی به دشمن تا سرحد آب خوردن.

 

عطاییان بیان داشت: نگاه دیپلماسی خارجی ایران با این رویکرد سبب عقب راندن ایران از مواضع هسته ای شد؛ اما با این وجود بارها و بارها این توافق توسط طرفین خارجی مورد نقض قرار می گرفت و با این حال ارزشمند خواندن این توافق توسط مسئولین جای تعجب است!

وی ادامه داد: بهتر است مسئولین به جای توجیه، از مردم عذرخواهی کنند و اشتباه خود را بپذیرند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند بیان داشت: روحانی به عنوان رئیس جمهور نباید نسبت به وعده هایی که داده است بی تفاوت باشد، وی باید پاسخگو باشد؛ چراکه مطالبات مردم مربوط به چهار سال دولت است، نه فقط چندماه منتهی به انتخابات.

 

عطاییان خاطرنشان کرد: روحانی به جای طرح وعده هایی دیگر، گزارشی از عملکرد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و هنری و علمی به مردم بدهد؛ آنچه را که مردم در وضعیت جامعه ببینند و حس کنند خواهند پذیرفت؛ جناب روحانی قطعا ملاک جیب مردم و وضعیت معیشتی و اجتماعی مردم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =