کلاس های اوقات فراغت با کیفیت برگزار شود

بیرجند – ایرنا – فرماندار درمیان گفت: همه دستگاه ها برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تلاش کنند و در کنار کمیت، کلاس های اوقات فراغت با بهترین کیفیت برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا محمد بشیری زاده روز سه شنبه در نشست ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان درمیان افزود: برگزاری کلاس های متنوع و ایجاد جذابیت بیشتر در این کلاس ها باعث افزایش حضور جوانان و نوجوانان می شود که باید مسئولان متولی این موضوع را مدنظر قرار دهند.
وی به شهرداران توصیه کرد: برنامه های فرهنگی جذاب از جمله پخش فیلم و شب شعر را در پارک های شهرستان اجرا کنند و در کنار مردم در این جلسات حضور داشته باشند.
وی از مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان خواست سالن ها و کلاس های خالی خود را به صورت رایگان برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های اوقات فراغت در اختیار دانش آموزان، جوانان و نوجوانان شهرستان قرار دهند و در خصوص ارائه آموزش های مهارت محور و نشاط آور تلاش کنند.
فرماندار درمیان اوقات فراغت را بهترین زمان برای ارتقای مهارت های زندگی دانست و از اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خواست کلاس های متنوع فنی و حرفه ای برای افزایش مهارت های مختلف دانش آموزان برگزار کند و آموزش ها به گونه ای باشد که دانش آموزان در کنار تحصیل مهارت های مختلف را فرا گیرند.
وی بیان کرد: مسئولان متولی اوقات فراغت شهرستان برنامه های اوقات فراغت را براساس نیازسنجی دانش آموزان برگزار کنند و استفاده از تشکل های مردم نهاد و ایده های خلاقانه آنان برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان لازم است.
بشیری زاده با بیان اینکه برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان در مناطق روستایی مهم و ضروری است، گفت: جوانان و نوجوانان خوب و با استعدادی در روستاها هستند که با اجرای طرح های اوقات فراغت و برپایی کلاس های آموزشی می توان آنان را در مسیر شکوفایی قرار داد.
وی اظهار داشت: مسئولان نهادهای اجرایی از موازی کاری در طرح اوقات فراغت دانش آموزان پرهیز کنند و نگاه آنان به این برنامه‌ ها باید واقع بینانه و اثرگذار باشد.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و ۷۹۷ کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول ۷۰ کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
۷۵۵۶*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =