شهدای مدافع حرم احساس مسئولیت کردند

بیرجند – ایرنا – پدر شهید مرتضی بصیری پور نخستین شهید مدافع حرم از خراسان جنوبی گفت: جبهه اسلام فراتر از مرزها است و شهیدان مدافع حرم احساس مسئولیت کردند و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا قاسم بصیری پور که فرزند برومندش را برای صیانت از حریم مطهر خاندان نبوت(ع) تربیت کرده بود روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا زوایای دیگری از زندگی سراسر افتخار این ستاره درخشان سپهر مدافعان حرم را روشن کرد.
وی با بیان اینکه آرزوی مرتضی این بود که در دفاع از انقلاب اسلامی و اهل بیت(ع) به شهادت برسد اظهار داشت: این شهید فردی با گذشت، مردم دار و مومن بود و زندگی اش از ابتدا در مسیر انقلاب اسلامی و عمل به رهنمود های مقام معظم رهبری قرار داشت.
پدر شهید بصیری پور ادامه داد: این شهید پیرو خط رهبر بود و از دوران کودکی وقتی سخنرانی مقام معظم رهبری پخش می شد با توجه خاص به سخنان ایشان گوش فرا می داد.
به گفته وی، مرتضی به این دلیل که به نظام مقدس جمهوری اسلامی علاقمند بود ابتدا در مجموعه دیگری مشغول فعالیت شد و با تلاش بسیار با هدف خدمت بیشتر به نظام اسلامی وارد سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شد.
وی اضافه کرد: پسر شهیدم فردی متخصص در کار خود و مهربان با دوستان و همکاران بود.
پدر شهید مدافع حرم یادآور شد: هرچند نبود مرتضی برای خانواده سخت است اما وقتی می بینیم که مسیر و راه او حق است از اینکه ایشان در راه حق به شهادت رسید بسیار خوشحالیم.
وی تصریح کرد: پسرم در راهی شهید شد که موجب سربلندی و افتخار من وخانواده است و از این نظر خوشحالیم.
بصیری پور بیان کرد: نقش شهدای مدافع حرم در تامین امینت جهان اسلام و کشور نقش ویژه ای است و اگر ما در سوریه، عراق و کشورهای دیگر با داعش، اسرائیل و ایالات متحده آمریکا مبارزه نکنیم باید داخل کشور از خود دفاع کنیم.
وی افزود: فرزند شهیدم مستقیم توسط اسرائیل غاصب به شهادت می رسد و امیدوایم همانطور که خدا بساط داعش را با خون شهید حججی جمع کرد بساط اسرائیل هم با خون شهید بصیری پور نابود کند.
برادر شهید مدافع حرم نیز گفت: برادرم فردی مهربان و مردم دار بود و با ارتباطی که با مردم داشت همه از رفتار او راضی بودند.
محمد بصیری پور افزود: ایشان به پدر و مادر خود به طور خاص احترام می گذاشت و به دوستان واقوام نیازمند کمک می کرد.
وی اظهار داشت: امروز مرتضی همه ما را سرافراز کرد و ما به او افتخار می کنیم و امیدواریم بتوانیم مسیر او را دنبال کنیم.
وی اضافه کرد: شهید مرتضی بصیری پور هم دوره شهید حججی بود و همانند او به طور خاص شهید شد چون شهادتش به دست بدترین افراد بود.
برادر شهید بصیری پور ادامه داد: برادرم چند دقیقه قبل اذان صبح با چند موشک اسرائیل غاصب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید ستوان یکم پاسدار مرتضی بصیری پور نخستین شهید مدافع حرم از خراسان جنوبی است که در حمله تروریست ها در سوریه به شهادت رسید.
مرتضی بصیری پور از شهدای مدافع حرم در جبهه های جنگ با تروریسم تکفیری، جان شیرین اش را فدا کرد تا دشمنان اسلام و تشیع بدانند که با وجود جوانان جان برکفی همچون مرتضی ، نگاه چپ کردن به حریم اهل بین عصمت و طهارت (ع) ناممکن است و جزای سختی دارد.
*۷۵۵۹ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهار =