کار خبرنگار توسعه وحدت به کل جامعه است

بیرجند – ایرنا – فرماندار ویژه طبس گفت: مبنای ما توسعه بر محور وحدت است و توسعه این وفاق به کل جامعه، کار خبرنگاران است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا سید مهدی طلایی مقدم روز پنجشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه طبس به منظور گرامیداشت روز خبرنگار افزود: خبرنگار می تواند اختلافات را تشدید یا نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را نقد کند.
وی بیان کرد: خبرنگاران با انتقادات سازنده می توانند مباحثی را مطرح کنند تا مسئولان برای حل مشکل، آن را پیگیری کنند.
معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: استقلال خبرنگار بسیار مهم است و خبرنگاری که بخواهد هرچه مسئول بگوید بنویسد مشکلی از مردم و حتی آن مسئول حل نمی کند و در بلندمدت توقعات و انتظاراتی ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به پیشرفت پروژه های توسعه ای شهرستان طبس افزود: شرایط خوبی در طبس داریم اما مهم این است که در موضوع توسعه شهرستان همصدا باشیم.
طلایی مقدم گفت: همه ما از وفاق، وحدت و همراهی حرف می‌زنیم و این وحدت به معنای تبعیت کورکورانه نیست بلکه نقد منصفانه می تواند به این موضوع کمک کند.
وی افزود: لازمه توسعه آرامش جامعه است و شاید از جاهای مختلف حساسیت هایی روی شهرستان طبس باشد و دشمنان برای بر هم زدن این آرامش تلاش خود را انجام می‌دهند.
فرماندار ویژه طبس تصریح کرد: نباید بهانه دست دشمن دهیم و اگر نقدی داریم داخل خانواده است و ارتباطی به کسی از خارج از مجموعه نظام ندارد که بخواهد ورود کند.
وی گفت: طبس از هر زمانی اکنون نیازش به آرامش بیشتر است چون نگرش خوبی به طبس وجود دارد، دولت نگاه خوبی به طبس و برای آن برنامه دارد که از این فرصت باید استفاده کنیم و نباید آن را تبدیل به تهدید کنیم.
طلایی مقدم افزود: وفاق و اتحاد زمانی شکل می گیرد که بر مبنای صداقت باشد و جامعه و مسئولان به خبرنگار به عنوان داور برای این مبنا اعتماد دارند.
شهرستان طبس ۲۸ خبرنگار از ۱۴ رسانه مکتوب و برخط دارد و این شهرستان دارای سه پایگاه خبری برخط محلی و یک نشریه مکتوب است.
این شهرستان با ۷۵ هزار نفر جمعیت، ۵۷ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد و از آن با عنوان پهناورترین شهرستان استان و ایران از نظر مساحت یاد می شود.
شهر طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
۷۲۱۷*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =