۱۲۶‌ طرح عمرانی در شهرستان درمیان آماده افتتاح است

بیرجند – ایرنا – فرماندار درمیان گفت: ۱۲۶ طرح عمرانی و خدماتی در آستانه هفته دولت با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۴۶۴ میلیون تومان در این شهرستان آماده افتتاح است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا محمد بشیری زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ۱۱۳ طرح روستایی و ۱۴ طرح شهری است که با افتتح آن برای ۷۵ نفر ایجاد اشتغال می شود.
وی اجرای ۲۱ طرح گاز رسانی روستایی با اعتبار بیش از ۱۱ میلیارد تومان، پنج طرح آبرسانی با اعتبار هشت میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان، ۲ طرح برقرسانی با اعتبار بیش از ۳۲۰ میلیون تومان، زیرسازی و آسفالت معابر شهر طبس مسینا با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و زیرسازی، آسفالت معابر شهر قهستان با اعتبار بیش از ۶۰۰ میلیون تومان و اجرای سامانه های نوین آبیاری را از مهمترین طرحهای افتتاحی در هفته دولت ذکر کرد.
وی بیان کرد: همچنین به مناسبت هفته دولت شرکت تعاونی روستایی اسدیه با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان از محل تسهیلات دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری راه اندازی می شود.
فرماندار درمیان هفته دولت را فرصتی مناسب برای ارائه شفاف و روشن عملکرد دولتمردان به مردم دانست و از مسئولان اجرایی خواست گزارش عملکرد و خدمات اجرا شده را در این فرصت ارائه کنند و همه روزه پاسخگوی عملکرد خود به مردم باشند.
به گفته وی تبیین و تشریج عملکردهای اجرایی از یکسو موجب افزایش امید در بین آحاد مردم شده و از طرفی زمینه اطلاع و استفاده از خدمات اجرا شده را برای مردم مهیا می کند.
شهرستان درمیان با ۵۷ هزار نفر جمعیت و پنج هزار و ۷۹۷ کیلومتر مربع وسعت از شمال به قاینات از جنوب به سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول ۷۰ کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
۷۵۵۶* ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دوازده =