۶ ‌طرح عمرانی و خدماتی در سرایان افتتاح شد

بیرجند – ایرنا – همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، ۶ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۵۸۰ میلیون تومان در شهرستان سرایان با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا سرپرست فرمانداری سرایان روز دوشنبه در مراسم افتتاح این تعداد طرح گفت: بیش از ۱۵ هزار نفر از مزایای این طرحها برخوردار شدند.
ابراهیم رسولی مقدم افزود: احداث شبکه فشار ضعیف و نصب ترانس در روستای بغداده، واحد بسته بندی زعفران و خشکبار روستای کریمو، زیرسازی و آسفالت معابر روستای عمرویی، زیرسازی و آسفالت معابر روستای دو حصاران، آبیاری کم فشار موتور پمپ کوثر آیسک، کارگاههای صنایع دستی خانگی از جمله طرح های افتتاحی در شهرستان است.
وی همچین از آغاز عملیات اجرایی مجتمع سورتینگ و بسته‌بندی محصولات کشاورزی و دامی آیسک با اعتبار ۲میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خبرداد و گفت: این طرح با استفاده از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در ۱۸ هکتار احداث و برای ۲۳ نفر نیز به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.
رسولی مقدم اضافه کرد: آیسک بستر فعالیت های جمعی و مردمی است که امیدواریم با همکاری مسئولان شهرستان شاهد تحقق این طرح در کمترین زمان ممکن باشیم.
شهرستان سرایان در شمال غربی خراسان جنوبی واقع است و از غرب به شهرستان فردوس، از شمال به بخش کاخک شهرستان گناباد ، از شرق به بخش سده شهرستان قاینات ، از جنوب و جنوب شرق به شهرستان خوسف و از جنوب غربی به بخش دیهوک شهرستان طبس محدود است.
شهر سرایان مرکز این شهرستان در ۱۶۰ کیلومتری بیرجند مرکز خراسان جنوبی و در دشتی هموار در حاشیه کویر و در دامنه جنوب غربی رشته کوه زابری معروف به شتران قرار دارد.
۷۵۵۶* ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 2 =