نمایشگاه پاییزه در بیرجند برپا می شود

بیرجند – ایرنا – رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه پاییزه ۱۲ تا ۱۸ شهریور امسال در محل نمایشگاه های بین المللی بیرجند برپا می شود.

رضا علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجری برگزاری نمایشگاه پاییزه بیرجند، نمایشگاه های بین المللی است.
وی اظهار داشت: ۱۲۰ غرفه در این نمایشگاه در نظر گرفته شده که ۵۰ غرفه در اختیار اتاق اصناف و واحدهای صنفی و مابقی غرفه ها در اختیار شرکت ها و کارخانه های استان است.
رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه پاییزه با هدف عرضه کالاهای موردنیاز مردم برگزار می شود و کالاهایی از جمله پوشاک، لوازم التحریر، کیف و کفش و برخی اقلام خوراکی و مواد غذایی در آن عرضه خواهد شد.
وی با تاکید بر لزوم تامین کالاهای نمایشگاه پاییزه از تولیدات داخلی بیان کرد: کالاهای قابل عرضه در نمایشگاه با کارشناسی اتاق اصناف استان به طور معمول با پنج تا ۱۰ درصد تخفیف عرضه می شود.
علیزاده یادآور شد: سال گذشته نمایشگاه پاییزه در مرکز استان برگزار شد و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت و برگزاری نمایشگاه در سایر شهرستان ها براساس نظر اتاق اصناف، فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت قابل اجرا خواهد بود.
وی با بیان اینکه تاکنون کمبود کالایی از نظر عرضه در استان مشاهده یا گزارش نشده است افزود: در حال حاضر تاحدودی از تلاطم بازار کاسته و این عامل سبب شده اصناف و بازاریان آرامش بیشتری داشته باشند.
در حال حاضر ۲۶ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در استان خراسان جنوبی فعال است که زیر نظر ۱۲۲ اتحادیه اداره می شوند و از این تعداد بیش از ۱۳ هزار مورد مربوط به شهرستان بیرجند است.
۷۵۵۷*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 2 =