مجتمع آبرسانی روستای شوشود افتتاح شد

بیرجند – ایرنا – طرح آبرسانی به روستای شوشود در پنجمین روز هفته دولت با حضور فرماندار بیرجند به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان جنوبی روز سه شنبه در آیین افتتاح این طرح گفت: با بهره برداری از این طرح با هزینه کرد ۱۰ میلیارد و ۷۶۴ میلیون ریال ۱۱۴ خانوار روستای شوشود در قالب ۶۰۰ نفر بهره مند شدند.
مهدی صفوی نژاد طول عملیات اجرایی طرح را ۱۲ هزار و ۴۰۶ متر اعلام و بیان کرد: عملیات اجرایی سال ۱۳۹۵ آغاز شد و مخزن ذخیره آن ۶۰ متر مکعب است.
وی درباره مشخصات فنی پروژه گفت: جاده دسترسی سه هزار و ۵۰۰ متر، خط برق ۲۵۲ متر، اجرای برید ۱۱۰ متر و یک مورد موتورخانه از جمله مشخصات این پروژه است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی عنوان کرد: این طرح با وجود محدودیت های مالی موجود توسط پیمانکار به بهره برداری رسید و روستای شوشود تاکنون با تانکر سیار آبرسانی می شد.
وی اظهار داشت: سه روستای حصارسنگی، چاه زرد و شوشود از جمله روستاهای دارای جمعیت بالای شهرستان بیرجند هستند که سال های قبل نسبت به آبرسانی به آنها کوتاهی شده بود.
صفوی نژاد گفت: اکنون به خود می بالیم که طی ۲ سال گذشته تاکنون توانستیم این روستا را از نعمت آب آشامیدنی برخوردار سازیم.
وی یادآور شد: روستای شوشود دارای یک مدرسه شبانه روزی است که آبرسانی سیار به یک معضل تبدیل شده بود و خوشبختانه امروز این مشکل حل و فصل شد.
روستای شوشود در ۳۰ کیلومتری مرکز استان واقع است.
۷۵۵۷*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 5 =