۲۰‌ طرح عمرانی و خدماتی در نهبندان افتتاح شد

بیرجند – ایرنا – همزمان با پنجمین روز هفته دولت ۲۰‌ طرح عمرانی و خدماتی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در شهرستان مرزی نهبندان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا فرماندار نهبندان روز سه شنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: این تعداد طرح با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۸۲۴ میلیون تومان احداث شد که بیش از ‌۵۷ هزار نفر از مزایای آن برخوردار شدند.
ماشاءالله‌ کریمان خراسانی بیان کرد: کارخانه خوراک دام و طیور در روستای چاهداشی، زیرسازی و آسفالت بلوار معلم به نمایندگی از چهار پروژه شهرداری نهبندان، مجتمع آبرسانی دهک به نمایندگی از پنج طرح آبرسانی، روکش آسفالت گرم جاده نهبندان – شوسف به طول ۱۲ کیلومتر، راه روستایی دهک – منگنه ای به نمایندگی از سه پروژه روستایی و پایگاه اورژانس جاده‌ای ۱۱۵ دهک از مهمترین طرح های افتتاحی در شهرستان است.
همچنین دیدار با خانواده شهید ابراهیم خزائی و غبارروبی مزار سیدنا الحسین دهک از دیگر برنامه های مسئولان در پنجمین روز هفته دولت در شهرستان نهبندان بود.
شهرستان نهبندان با ۲۶ هزار کیلومترمربع مساحت از شمال و غرب به شهرستان بیرجند، از جنوب به استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و از شرق به افغانستان و شهر زابل محدود می شود.
نهبندان در جنوب استان خراسان جنوبی با فاصله ۲۰۰ کیلومتر از مرکز استان یکی از نقاط کمتر برخوردار از حیث وضعیت اقتصادی و در عین حال غنی به لحاظ فرصت های سرمایه گذاری از جمله معادن و سنگ های تزئینی، کشاورزی و گردشگری به شمار می رود.
۱۸۸ طرح با اعتبار ۷۶ میلیارد و ۴۳ میلیون تومان در پنجمین روز هفته دولت در استان خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.
۷۵۵۶*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =