۵ طرح عمرانی و خدماتی در زیرکوه افتتاح شد

بیرجند – ایرنا – همزمان با پنجمین روز هفته دولت پنج ‌طرح عمرانی و خدماتی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در شهرستان زیرکوه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا سرپرست فرمانداری زیرکوه روز سه شنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: این تعداد طرح با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اجرا شد که بیش از ‌۱۵ هزار نفر از مزایای آن برخوردار شدند.
محمد کریمی افزود: المان گلزار شهدای گمنام شهر زهان، زیرسازی و آسفالت معابر شهر زهان، زیرسازی و آسفالت معابر روستای افین و آبیاری تحت فشار در روستای شاهرخت از مهمترین طرح های افتتاحی در شهرستان است.
وی عنوان کرد: همزمان با پنجمین روز هفته دولت عملیات اجرایی واحد پرواربندی شرکت عشایری در شهر حاجی آباد آغاز شد.
همچنین غبارروبی گلزار شهدای گمنام شهر زهان، دیدار با خانواده شهید عطایی شهر حاجی آباد و دیدار مردمی در روستای شاهرخت از دیگر برنامه های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در پنجمین روز از هفته دولت در زیرکوه بود.
شهرستان زیرکوه سال ۱۳۹۱ تاسیس شد و حاجی آباد مرکز آن در فاصله ۸۵ کیلومتری مرز با افغانستان قرار دارد، مرز مشترک ایران با افغانستان در شهرستان زیرکوه ۱۴۷ کیلومتر است و ارتفاع زیرکوه از سطح دریای آزاد ۱۳۳۰ متر است.
۷۵۵۶*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − ده =