۱۵ طرح عمرانی شهرداری طبس افتتاح شد

بیرجند – ایرنا – همزمان با ششمین روز از هفته دولت، ۱۵ طرح عمرانی شهرداری طبس روز چهارشنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا، پروژه اصلاح نقاط حادثه خیز شهر طبس بویژه بلوار مقابل ساختمان تامین اجتماعی و ادامه بلوار زنده یاد مهندس شکیبی با جدول گذاری ۲ هزار متر طول و آسفالت ۷ هزار مترمربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
همچنین طرح لکه گیری معابر فرعی سطح شهر طبس به متراژ ۱۰۰ هزار مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و ١١ بوستان محله ای در شهر طبس با متراژ ۸ هزار مترمربع و با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال افتتاح شد.
بازگشایی فاز اول بلوار شهدای منا به طول ۹۸۸ متر و عرض ۴۰ متر و با ۱۵ هزار مترمربع خاکبرداری و ۴۰ هزار مترمربع خاکریزی و با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، در ششمین روز هفته دولت سال ٩٧ انجام شد.
آسفالت معابر شهری با ۵۰ هزار مترمربع از محل اعتبارات دولتی تملک دارایی و به هزینه ۹ میلیارد ریال که از ابتدای هفته دولت در سطح شهر طبس آغاز شده امروز به بهره برداری رسید.
عملیات احداث زمین فوتبال ساحلی و جدول گذاری ۲۵۰ مترطول و خاکبرداری ۷۰۰ مترمریع با خاکریزی ماسه به متراژ ۲ هزار مترمکعب و اعتبار یک میلیارد ریال نیز در ادامه این برنامه ها آغاز شد.
طبس با ۷۲ هزار نفر جمعیت و ۵۷ هزار کیلومتر مربع مساحت در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
۷۲۱۷ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نوزده =