۲۰ طرح عمرانی در خوسف به بهره برداری رسید

بیرجند – ایرنا – ۲۰ طرح عمرانی در ششمین روز هفته دولت با اعتبار یک میلیارد و ۸۲۶ میلیون تومان در شهرستان خوسف به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا بهره برداری از ۱۴ خانه ورزش روستایی از جمله این طرح ها است که به نمایندگی از آنها تجهیزات خانه ورزش روستای تقاب امروز (چهارشنبه) با حضور فرماندار و برخی مسئولان شهرستان افتتاح شد.
بهره برداری از ۲ مدرسه ۲ کلاسه در روستاهای نوغاب خور و فخرآباد با هزینه کرد ۳۶۶ میلیون تومان، روکش آسفالت میکرو سرفیستینگ محور بیرجند – خور به طول ۹ کیلومتر با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان و بهره برداری از پروژه جدول گذاری و آسفالت معابر روستای معصوم آباد با یکهزار و ۱۰۰ متر مربع و هزینه کرد ۱۴۰ میلیون تومان از جمله طرح هایی است که امروز افتتاح شد.
آسفالت و جدول گذاری معابر روستای سیوجان و فخرآباد هم در ششمین روز هفته دولت در شهرستان خوسف به بهره برداری رسید.
با بهره برداری از ۲۰ طرح افتتاح شده در این شهرستان یکهزار و ۶۷۰ نفر از اهالی روستاهای این شهرستان از خدمات عمرانی بهره مند شدند.
هفته دولت امسال ۵۶ طرح شاخص با اعتبار بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال در شهرستان خوسف افتتاح یا کلنگ زنی می شود که تاکنون بخش زیادی از این طرح ها به بهره برداری رسیده است.
با وجود ۱۹۴ آبادی دارای سکنه و اشتغال ۹۰ درصدی مردم این شهرستان در بخش های کشاورزی و دامداری رفع مشکلات این قشر در اولویت های دستگاه های دولتی به ویژه جهاد کشاورزی بوده است از این رو در هفته دولت توسط این دستگاه تعداد ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
شهرستان خوسف در فاصله ۳۶ کیلومتری جنوب شرقی بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی است.
۷۵۵۷*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =