دشمن در جنگ روانی به دنبال القای نابودی همه چیز است

بیرجند – ایرنا – نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: ملت ایران امید دیگر کشورهای جهان و منطقه بوده اما دشمن در جنگ روانی طوری القا می کند که همه چیز نابود شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی سه شنبه شب در دیدار با بسیجیان پایگاه های مقاومت مساجد و محلات شهرستان بیرجند افزود: دشمن در نهایت شکست می خورد اما باید به دنبال کار با طرح و برنامه همراه با دلسوزی بود.
وی اظهار داشت: ماه محرم و صفر فرصتی است که مسلمان و غیر مسلمان از آن بهره مند می شوند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: مهاتما گاندی هندو، که مسلمان نیست و تحصیلکرده اروپا است در مقطعی از تاریخ که انگلستان ابرقدرت دنیا بود و خون مردم شبه قاره هند را می مکید، این فرد با تاسی از قیام امام حسین(ع) ملت هند را از چنگال استعمار پیر نجات داد.
وی گفت: امام حسین(ع) در همه دل ها جا دارد و این فرصت محرم و صفر متعلق به ما است و باید از وقت حداکثر بهره برداری شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: کربلای سال ۶۱ هجری کربلای همه جهان و در امتداد تاریخ است و باید با ظلم هایی که امروز در دنیا می شود گره زده شود.
وی تصریح کرد: امروز مظلومیت بشریت زیر سلطه جهنمی استکبار باید بیان شود و جوان مسلمان باید هوشیار شود.
امام جمعه بیرجند اضافه کرد: این محرم و صفر است در دوره ای که بلوک شرق به سرکردگی شوروی و با انواع تبلیغات حزب توده بود نقل شده که ما یک سال روی جوانان مسلمان کار کرده تا آنها را از تعهد و فضیلت بیگانه کنیم اما تا ماه محرم می آید همه زحمات ما از بین می رود و این جاذبه امام حسین(ع) است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: انقلاب ما برخاسته از محرم و صفر است و این معجزه را این ماه ها ایجاد کرده است.
وی افزود: در جنگ هشت ساله هم سلاح های شوروی و اروپایی و آمریکایی روی سر ما ریخته می شد و امروز ۴۰سال است که سرنوشت را در منطقه رقم می زنیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر امروز رهبر معظم انقلاب نامه شماره یک و دو را به جوانان اروپا و آمریکا می نویسند اینها حساب شده است چون طرفداران شما در اروپا و آمریکا هستند.
وی یادآور شد: برای آنچه دشمن خواب دیده از هر نوع باید به شکل کارشناسی راهکار مقابله آن به شکل تخصصی انجام شود و اینها عملی و سهل است و تنها نیاز به عزم جزم ما دارد.
امام جمعه بیرجند در ادامه بیان کرد: اگر همه اعمال نیک را در یک کفه ترازو گذاشته و امر به معروف و نهی از منکر را در کفه دیگر بگذاریم همه آنها به اندازه ترشح بزاق در مقابل یک دریا است.
وی اظهار داشت: اگر در یک مقطع ایثار و از خودگذشتگی در مقابل کفر و جور شود اما نگهداری نشود فایده ای ندارد چون جامعه ای می تواند فضیلت را حفظ کند که با چشم باز آن را نگهداری کند و این کار امر به معروف و نهی از منکر است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: در گذشته تاریخ، هر جا امر به معروف و نهی از منکر ضعیف شد آسیب ها و فساد ها همه ارزش ها را نابود کرد.
وی افزود: ۷۰۰ سال قبل مسلمانان پیشرفته در اندلس به دلیل فساد فرهنگی دیکته شده توسط اروپایی ها رو به زوال رفتند.
وی تصریح کرد: آنها ابتدا مسلمانان را فاسد و بی غیرت کرده و سپس به شکل وحشیانه آنها را قتل عام کردند و از فجیع ترین قتل عام های تاریخ قتل مسلمانان آندلس است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه بیان کرد: با فساد افرادی که به اسم مسلمان هستند بقیه مسلمانان را قتل عام و شهرها و کشورهای اسلامی را تخریب می کنند.
وی گفت: آنچه در میانمار و دیگر نقاط جهان می گذرد با وجود چندین کشور اسلامی و سازمان همکاری اسلامی، هیچ صدایی در حمایت از مسلمانان شنیده نشده و همه بی تفاوت هستند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: بزرگداشت ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی صرفا یک مراسم نیست بلکه باید شرح حال شهیدان را بخوانیم و ببینیم که چقدر مقاومت کرده و از جان گذشتند.
وی یادآور شد: در دنیایی که در دو نیمکره الحاد شرق و غرب بود به برکت خون شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شد.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی معجزه تاریخ بود، امروز به کشورها اجازه بیان کردن حتی کلمه «آزادی» را نمی دهند.
امام جمعه بیرجند گفت: همه دارایی کشورهای حوزه خلیج فارس را به غارت گرفتند و بعد از ۷۰ سال سلطه بر فلسطین هر هفته که مظلومان فلسطین فریاد حق بازگشت آواره ها را سر می دهند، صدها و یا هزاران نفر را زخمی می کنند و کشورهای اسلامی تنها از دور نظاره گر هستند.
وی ادامه داد: دشمن به تعبیر خودش همه گزینه ها را روی میز دارد و اینجا نباید کم آورد و بالاترین خدمت حفظ سلامت جامعه است.
۷۵۵۹ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 3 =