هدف از ساختن داعش ورود به جمهوری اسلامی ایران بود

بیرجند – ایرنا – نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: استکباریان با ساختن داعش قصد ورود به دیواره های جمهوری اسلامی ایران را داشتند اما امروز ما در کنار دیوار فلسطین و رژیم اشغالگر اسرائیل هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در جمع دست اندرکاران حج تمتع ۹۷ خراسان جنوبی افزود: دشمن از دشمنی برای تقویت داعش کم نگذاشت اما در مقابل آنها دلیرمردانی جهاد فی سبیل الله را در پیش گرفتند.
وی گفت: اگرچه استکبار جهانی قصد ورود داعش از دیواره های کشور را داشت اما این دلیرمردان به طرز ناباورانه ای داعشی که به گفته برخی اندیشمندان جنگ، قدرتی ۳۰ ساله در منطقه خواهد داشت را در چند ماه فیصله دادند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمن همواره بر ارتفاعات اعتقادی و ارزشی نظر دارد و امروز هم به دلیل کم کاری ما ارتفاعی به عنوان بیت الله الحرام را برگزیده که به قول خودش کلیددار حرم، گاو شیرده آنها شده است.
وی گفت: چرا از قرآن عدول کردیم و چرا به جای عدل علی (ع)، معاویه و یزیدیان روی کار هستند پس باید بدانیم وقتی ارزش ها از بین برود به جای متقین یزیدیان خواهند آمد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: خودمان مقصریم و گرنه اگر پای آنچه خداوند منان و رسول اکرم (ص) گفته بایستیم و از بیگانه تبعیت نکنیم همه چیز به خودی خود حل می شود.
وی گفت: با همه اینها با کسانی که در کشور جمهوری اسلامی ایران به دنبال ترامپ هستند، چه کنیم در حالی که همه این قصور به خودمان بر می گردد.
امام جمعه بیرجند افزود: نتیجه کم کاری ها آن می شود که حج در دست عناصر فاسد و دست نشانده استکبار بیفتد که جامعه اسلامی در آن امنیت نداشته باشد.
وی با بیان اینکه وقتی عقل و دین نباشد امنیت نخواهد بود گفت: تا زمانی که بیت الله الحرام در دست یزیدیان زمان باشد امام حسین (ع) هم در آن امنیت نخواهد داشت همانگونه که در سال ۶۱ هجری اینگونه بود.

* راهپیمایی اربعین به نماد آزادیخواهی تبدیل شده است
وی ادامه داد: امروز راهپیمایی اربعین حسینی به نماد آزادیخواهی و مقابله با طاغوت تبدیل شده است و در این راهپیمایی بزرگ حق در مقابل باطل قرار می گیرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز دنیا به دو قطب تبدیل شده است و سرانجام حق بر باطل پیروز خواهد شد و مردم جهان به راحتی می توانند تفاوت راه حسین (ع) و مسیر کودک کشانی که دست از هیچ جنایتی در سوریه، عراق، فلسطین، یمن و دیگر کشورهای اسلامی برنداشتند را درک کنند.
وی با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین فرهنگ اهل بیت را به جهان صادر می کند افزود: حضور آزادیخواهان عالم از هر مسلک و مذهبی گواهی روشن بر این سخن است.
به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا سه هزار زایر خراسان جنوبی در حج تمتع ۹۷ به سرزمین وحی سفر کردند که از این تعداد ۵۲ درصد مرد و بقیه زن بودند.
۳۲۱۵*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یازده =