۶۵ پروژه محرومیت زدایی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید

بیرجند – ایرنا – همزمان با پنجمین روز هفته دفاع مقدس، ۶۵ پروژه محرومیت زدایی و عام المنفعه با حضور دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی روز چهارشنبه در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها شامل مرمت ۳۴ رشته قنات، ۹ استخر ذخیره آب، خانه عالم، سرویس بهداشتی و مسجد هر کدام ۶ مورد، یک گلزار شهدا و یک زمین ورزشی و ۲ مدرسه است.
مهدی هنری افزود: برای این طرح ها سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات قرارگاه پیشرفت و آبادانی، بسیج و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه هزینه شده است.
وی ادامه داد: از مجموع طرح های افتتاح شده ۳۵ پروژه با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی و ۲۵ پروژه با هزینه کرد یک میلیارد تومان توسط قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج مستضعفان به بهره برداری رسید.
رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی یادآور شد: بسیج سازندگی هر ساله در سه محور محرومیت زدایی، اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی فعالیت هایی با مشارکت دستگاه های اجرایی، مردم و افراد خیر در دستور کار داشته و به سرانجام می رساند.
قنات روستای مساوری بیرجند با جمعیت ۱۳ خانوار با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی و جهاد کشاورزی خراسان جنوبی مرمت و احیا شده بود که امروز به نمایندگی از ۶۵ پروژه محرومیت زدایی با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی چندی پیش در نشست خبری گفت: ۹۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ششم مهر امسال با شعار ‘ما توانستیم’ در سراسر استان اجرا می شود.
۷۵۵۷ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هشت =