مجموعه باغ پرندگان بیرجند به سرمایه گذار واگذار می شود

بیرجند- ایرنا- مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری بیرجند گفت: در راستای ایجاد نشاط و استفاده بهینه از امکانات تفریحی با اخذ مجوز از هیات عالی سرمایه گذاری و شورای اسلامی بیرجند مجموعه تفریحی باغ پرندگان این شهر به سرمایه گذار واگذار می شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از روز شنبه روابط عمومی شهرداری بیرجند؛ نادر علوی اظهار داشت: این مجموعه واقع در پارک جنگلی که از محل اعتبارات داخلی شهرداری ایجاد و آماده بهره برداری است ، مکانی مجهز به محل های سرپوشیده و یا فضای باز محصور برای نگهداری انواع پرندگان خواهد بود.
وی افزود: امیدواریم با شروع فعالیت این فضای تفریحی سیاحتی گامی برای رضایت و ایجاد روحیه نشاط شهروندان برداریم.
مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری بیرجند ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت باشگاه اسکواش نیز با مشارکت در سرمایه گذاری به وسیله هیات اسکواش استان، با توجه به اخذ مجوزهای قانونی مربوطه تا پایان ماه جاری آغاز می شود.
به گفته وی همچنین در جلسه هیات عالی سرمایه گذاری شهرداری بیرجند، ساخت و بهره برداری از تعدادی غرفه ثابت در برخی از پارک های سطح شهر برای ارایه خدمات در راستای رفاه شهروندان مورد بحث قرار گرفت که با کلیات طرح موافقت شد.
علوی ضمن دعوت از سرمایه گذاران برای آبادانی شهر بیرجند افزود: تلاش برای تحقق اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شهرداری به منظور جذب سرمایه گذاران و اجرای پروژه های مشارکتی از اهداف حوزه سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری بیرجند است.
۹۸۹۳ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هجده =