پلیس قدرت اقناع گری خود را افزایش می دهد

بیرجند – ایرنا – جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: پلیس با ارتقاء بصیرت، قدرت اقناع گری خود بین مردم را افزایش می دهد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سعید دادگر روز شنبه در افتتاحیه دوره بصیرت فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های خراسان جنوبی در سالن پردیس انتظامی استان هدف از برگزاری دوره بصیرت را ارتقاء سطح فکری، اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کارکنان پلیس دانست و گفت: کارکنان پلیس باید با افزایش بصیرت، قدرت اقناع گری خود در سطح جامعه را افزایش دهند.
وی بر رفتار پلیس براساس الگوی اسلامی و دینی تاکید کرد و افزود: رفتار پلیس در ماموریت ها باید مدیریت شده باشد و نگاه پلیس حین اقتدار بایستی همراه با رحمت باشد زیرا رفتار و عملکرد ما مورد قضاوت مردم قرار خواهد گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: امروز وظیفه ما در نیروی انتظامی به عنوان مجاهدان فی سبیل الله امر به معروف و نهی از منکر و ترویج بصیرت معنوی و سیاسی است.
وی بیان کرد: باید با مطالعه زندگی سیاسی انبیا و امامان معصوم (ع) بصیرت خود را بالا ببریم و بر زندگی پیرامون خود تاثیرگذار باشیم و خود نیز به آن عمل کنیم.
سرهنگ دادگر افزود: نیروی انتظامی بخشی بسیار اثرگذار در سطح جامعه است و مردم براساس رفتار و عملکرد پلیس بر رفتار کل جامعه قضاوت می کنند که باید این حساسیت را درک کنیم.
وی با بیان این که در هندسه زندگی خودمان باید محاسبه و مراقبه مداوم داشته باشیم گفت: لباس پلیس لباس مقدس شهداست، سلاح پلیس نیز سلاح شهداست و مسیر شهدا مسیر ائمه اطهار است که باید مراقب حفظ و حراست از این راه باشیم که ۱۳ هزار شهید ناجا گواه شهادت پذیری ماست.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: اخلاق مداری، رعایت حقوق دیگران، حراست از جان و مال و ناموس شهروندان تکالیفی شرعی است که بر عهده ماست و ما را در راه رسیدن به بصیرت یاری خواهد کرد.
وی افزود: به لطف خدا کارکنان انتظامی خراسان جنوبی در زمینه جرایم و تخلفات دارای کمترین فراوانی در سطح کشور هستند که این به واسطه مردم متدین استان است و کارکنان پلیس نیز بخشی از همین مردم متدین هستند.
سرهنگ دادگر با بیان اینکه باید مراقبه کنیم تا از مسیر حق خارج نشویم اظهار داشت: نشانه ها و ملزومات بصیرت، راستگویی و صداقت، دوری از انحرافات و توجه به مبانی اعتقادی و ارزش هاست.
وی با اشاره به این که سال جاری طی سه دوره ۱۴۶ نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی استان آموزش خواهند دید تصریح کرد: پلیس به صورت مستمر با مردم جامعه سر و کار دارد که لازم می دانیم این دوره ها در جهت افزایش بصیرت کارکنان به طور مداوم ادامه داشته باشد.
۹۸۹۳*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =