استاندار خراسان جنوبی درگذشت مسئولان تامین اجتماعی را تسلیت گفت

بیرجند – ایرنا – استاندار خراسان جنوبی در پیامی درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان را در سانحه رانندگی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در پیام محمدمهدی مروج الشریعه آمده است: خبر اسفناک درگذشت شادروان دکتر سید تقی نوربخش رئیس فقید سازمان تامین اجتماعی کشور و شادروان عبدالرحمان تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان در جریان سانحه تصادف در ماموریت به استان گلستان، موجب تاسف و تالم خاطر گردید.
وی با اشاره به دیدار اخیر خود با مرحوم نوربخش گفته است: مرحوم دکتر سید تقی نوربخش که دیشب (چهارشنبه ۲۳ آبان ماه) در پاویون فرودگاه مهرآباد آخرین دیدار و نگاه سراسر محبت و آغوش پرمهر آن بزرگوار را داشته و هرگز کلمات محبت آمیز آن عزیز ارجمند را از یاد نخواهم برد، به حق از سرمایه‌های خراسان جنوبی و کشور و منشاء خدمات ارزنده ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی بوده اند.
استاندار خراسان جنوبی افزود: اینجانب ضایعه اسفناک درگذشت ایشان را به مردم شریف ایران اسلامی، مجموعه سازمان تامین اجتماعی کشور و خانواده مکرم ایشان و یکایک هم استانی های شریف خراسان جنوبی تسلیت عرض می نمایم. از درگاه خداوند متعال، برای آن فقیدین، علو درجات و همجواری با اولیاء و برای بازماندگان محترم و معزز، بویژه خانواده معظم و مکرم آنان، صبر و شکیبایی و طول عمر با عزت مسئلت می نمایم.
به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین معاون امور مجلس این سازمان که عصر امروز (پنجشنبه) در حومه گرگان بر اثر سانحه رانندگی مصدوم شده بودند، ساعاتی پیش بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان جان باختند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مسئولان این وزارتخانه امروز به استان گلستان سفر کردند.
مرحوم نوربخش متولد خراسان جنوبی است و از سال ۱۳۹۲ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شد.
وی فوق تخصص جراحی ارتوپدی و در سال های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰ قائم مقام سازمان تامین اجتماعی و سال های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ قائم مقام سازمان نظام پزشکی بود.
۹۸۹۳*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 5 =