۲ خبر هنری از خراسان جنوبی

بیرجند – ایرنا – معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری ورک شاپ (کارگاه آموزشی) طراحی و نقاشی از طبیعت در بیرجند خبر داد.

​به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی سید علی زمزم امروز (جمعه) در حاشیه برگزاری این ورک شاپ گفت: ورک شاپ طی سه روز با حضور استاد برجسته محمد ابوترابی از ٢٣ تا ٢۵ آبان ماه جاری در زمینه طراحی و نقاشی از طبیعت به صورت تئوری و عملی در محل باغ تاریخی رحیم آباد بیرجند برگزار شد.
وی با بیان این بیش از ٣۵ هنرآموز از سراسر استان در این ورک شاپ شرکت داشتند افزود: در پایان دوره به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهی معتبر آموزشی اهدا خواهد شد.

**داوران جشنواره تئاتر خراسان جنوبی معرفی شدند
علی عابدی، حسن دولت آبادی و رامتین خداپناهی از سوی ستاد برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی به عنوان هیات داوران این جشنواره معرفی شدند.
به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی دوازدهمین جشنواره تئاتر استان با حضور هیات داوران معرفی شده به همت انجمن هنرهای نمایشی استان و شهرستان قاین و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره شهرستان قاینات از ٢۶ تا ٢٨ آبان ماه ٩٧ در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین و سالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قاین برگزار خواهد شد.
۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =