ملت ایران در قله عزت جهانی قرار دارد

بیرجند- ایرنا- مشاور بازرسی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ملت ایران در قله عزت بین المللی قرار گرفته است و باید بر پای همه کسانی که در خلق این عزت دخیل بوده اند بوسه زد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا سردار غلامرضا احمدی روز دوشنبه در همایش شکوه مقاومت در بیرجند با حضور اقشار مختلف بسیج این شهرستان اظهار داشت: شهدا، جانبازان، آزادگان در راس خلق کنندگان این عزت هستند چرا که در سخت ترین لحظات از ارزش های و حیثیت نظام دفاع کردند.
وی با اشاره به تاریخچه تشکیل بسیج در کشور افزود: از جریان نفاق و کودتا تا جنگ سخت تمام عیار ایران و عراق که آغاز برنامه ریزی آمریکا برای از میان برداشتن نهال انقلاب بود همواره بسیج حضور داشته است.
فرمانده سابق سپاه علی بن ابیطالب استان قم گفت: همین است که امام راحل فرمودند؛ «اگر نوای دلنشین بسیجی در کشور طنین انداز شد کشور بیمه خواهد شد و الا باید نگران بود » و «اگر مسئولان نظام از تشکیل این ارتش ۲۰ میلیونی غفلت کنند به آتش دنیا و آخرت خواهند سوخت».
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سوم آذرماه ۹۵ اظهار داشت: ایشان فرمودند؛ « شگفت آورترین پدیده انقلاب بعد از خود انقلاب، بسیج است که از امام(ره) به یادگار مانده است».
سردار احمدی با بیان اینکه با اندازه عظمت انقلاب در ارتش نیز تغییر و تحول ایجاد شد، گفت: ارتشی که برای تامین منافع شاه تربیت شده بود یکباره به ارتش نجیب و حزب اللهی تبدیل شد و این طور بود که امام(ره) فرمودند اولین شخص نظامی که پشت سر او نماز خواندم شهید شیرودی بود.
وی با اشاره به تعبیر رهبری از تشکیل بسیج بیان کرد: ایشان می فرمایند« موضوع تشکیل بسیج توسط خدا به امام (ره) الهام شد لذا باید قدردان این نعمت باشیم».
این فرمانده سپاه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی هایشان در کنار معرفی نیروهای نظامی کشور از بسیج به عنوان یک ملت یاد می کردند که اگر این ملت پشت بقیه نیروها بایستاد آن نیروها شکست ناپذیر خواهند شد.
وی تصریح کرد: آن روزی که بسیج و سپاه نبوده و ارتش در حداقل دوره آمادگی ناشی از جابه جایی به نظام جمهوری اسلامی بوده ما وارد جنگ هشت ساله شدیم و به لطف خدا آبرومند از میدان بیرون آمدیم.
سردار احمدی با اشاره به اتحاد کشورهای معاند جمهوری اسلامی در همراهی صدام برای جنگ با ایران افزود: عراق، آمریکا، انگلیسی ها و روس های آن روز قدرت ایستادن جلوی نونهال انقلاب را نداشتند که دست به کار مواد شیمیایی شدند وگرنه تن به تن می جنگیدند.
وی ادامه داد: امروز که از پایان دفاع مقدس ما حدود سی سال می گذرد عین همان روزها، اتفاقاتی توسط اسرائیل و آمریکا در منطقه، مقابل جمهوری اسلامی رخ می دهد.‌
مشاور بازرسی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به هدف اسرائیل در تصرف کشورهای منطقه اظهار داشت: در دو حاشیه پرچم اسرائیل، دو نهر آب است یعنی ادعا دارند این پرچم باید بین دو نهر نیل و دجله حاکمیت داشته باشد.
وی بیان کرد: این در حالی است که مسئول ارشد مفلوک رژیم اسرائیل در مصاحبه ای گفته است به هر نقطه ای از مرزهای اسرائیل که نگاه می کنم خیمه های خمینی در آن نصب شده است.
احمدی یادآور شد: امروز به برکت هدایت های امام و رهبری میدان مبارزه ما در حلب ، رازقیه و سایر نقاط منطقه است.
وی گوش به فرمان بودن رهبر را یک وظیفه دانست و گفت: اگر پای بسیج مثل دوران دفاع مقدس برای رفع نیازهای انقلاب به همه عرصه ها باز می شد الان این پس لرزه ها را نداشتیم.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص سن دانشمندان جوان کشور اظهار داشت: معدل کلان سن دانشمند هسته ای ما زیر ۳۰ سال بوده در حالی که میانگین سنی دانشمندان هسته ای رقیب ما در دنیا ۶۸ سال است.

**بسیجیان آماده حضور در تمام صحنه ها هستند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند هم در این همایش گفت: بسیجیان آمده‌اند تا با عزت و افتخار اعلام کنند که همچون ۴۰ سال گذشته با تبعیت از رهبر معظم انقلاب آماده‌اند تا در تمام صحنه‌های مورد نیاز نظام حضور مفید، موثر، مقتدر و هوشمندانه داشته باشند.
مهدی صادق احمدی اظهار داشت: هفته بسیج مترادف با نام جوانمردانی است که عطر وجودشان عالمی را پر فروغ می کند.
وی با بیان اینکه بسیجیان کربلایی ‌های برگزیده هستند افزود: بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه با بیدادگران است.
وی یادآور شد: بسیجیان بلندهمتانی هستند که بدون دغدغه ‌های دنیا در سایه ایمان و اخلاص، جامه جهاد بر تن کرده و در صف مجاهدان قرار گرفته اند.
۹۸۹۳ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 11 =