مردم ۳۶ میلیارد ریال به بهزیستی خراسان جنوبی کمک کردند

بیرجند – ایرنا – معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶ میلیارد ریال کمک مردمی در استان به صورت نقدی، غیرنقدی یا خدمات برای کمک به مددجویان این نهاد جمع آوری شده است.

حسن رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به جمع آوری فطریه امسال توسط بهزیستی و موسسات تحت نظارت افزود: سه میلیارد و ۷۰۲ میلیون و ۹۱۴ هزار ریال از این محل جمع آوری شد که نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد رشد داشت.
معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی از اجرای طرح ضیافت مهر رمضان یاد کرد و گفت: مسئولان و خیران در این طرح ضمن بازدید و دیدار با مددجویان ۱۴ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریال به جامعه هدف سازمان کمک کردند.
وی اظهار داشت: دهه ولایت (از قربان تا غدیر) یکی دیگر از طرح های بهزیستی در ۶ ماه اول امسال بود که در قالب این طرح ۲۹ میلیارد و ۱۱۶ میلیون ریال کمک مردمی جمع آوری شد و این رقم نیز به سال گذشته ۸۳ درصد رشد داشته است.
رحیمی گفت: ۶ ماه نخست سال جاری کمک هزینه جهیزیه در ۲ نوبت جمعا به مبلغ ۴۸۰ میلیون ریال به ۵۵ نفر در شهرستان های استان پرداخت شد.
وی با اشاره به طرح شکرانه سلامت که شامل اهدای چهار رقم آخر فیش حقوقی کارمندان در قالب مشارکت های مردمی است عنوان کرد: تاکنون پرسنل اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی در این طرح همکاری داشتند.
معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی برای طرح های کمک رسانی افزود: امیدواریم با پیگیری های انجام یافته در آینده نزدیک شاهد مشارکت کارکنان تمامی ادارات و ارگان ها برای کمک به جامعه هدف باشیم.
۹۸۹۳*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نه =