پیشنهاد راه اندازی مجتمع اقتصادی در خراسان جنوبی ارایه شد

بیرجند – ایرنا – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: همزمان با سفر رئیس کمیته امداد کشور به خراسان جنوبی پیشنهاد راه اندازی مجتمع اقتصادی در این استان ارایه شد.

رضا سلم آبادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مباحثی که در این سفر مطرح شد، درخواست راه اندازی مجتمع اقتصادی امداد بود که مقرر شد ظرفیت های استان در این زمینه بررسی شود.
وی گفت: همچنین در این سفر، رئیس کمیته امداد از موافقت رئیس جمهوری با توزیع ۲ مرحله دیگر از سبد حمایتی خبر داد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه یک مرحله از این سبد تاکنون توزیع شده است گفت: اگر ۲ مرحله بعدی نیز اجرایی شود براساس بعد خانوار بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان کمک حمایتی به هر خانواده تحت حمایت می شود.
وی بیان کرد: نیازمندی های مددجویان استان در بخش های لوازم ضروری زندگی، جهیزیه، مسکن، گازکشی، لوازم گرمایشی، اقساط معوق و غیره در این سفر جمع بندی و ارایه شد که رئیس کمیته امداد کشور قول مساعد داد و تا هفته آینده میزان کمک هایی که برای این بخش اختصاص می یابد اعلام می شود.
سلم آبادی گفت: رئیس کمیته امداد کشور روز گذشته (پنجشنبه) از منازل چند مددجو در زیرکوه، آیسک و فردوس بازدید کرد و آنها را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.
وی ادامه داد: تعهد برای پرداخت اقساط معوق، کمک به تجهیزات موردنیاز منازل تازه ساز، تعمیرات، اجاره مسکن، هدیه معنوی سفر کربلا و مشهد مقدس از دیگر کمک هایی بود که در بازدید از منازل مددجویان قول مساعد آن داده شد.
پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عصر چهارشنبه (هفتم آذرماه) وارد بیرجند شد و تا روز پنجشنبه از چند شهرستان استان بازدید کرد.
۹۸۹۳*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 19 =