ایثارگران مدال‌آور معنوی هستند

بیرجند – ایرنا – مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: ایثارگران برای این مرز و بوم مدال‌آور معنوی هستند و افتخارات زیادی کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا حجت الاسلام تقی عزیزی روز یکشنبه در اجلاسیه ایثارگران خراسان جنوبی در بیرجند افزود: انسان‌ های مجاهد که در راه خدا جهاد می‌کنند نزد پروردگار محبوب بوده و خداوند انسان‌هایی را دوست دارد که در راه رضای او جهاد می‌کنند چون پایه‌های نظام دینی هستند.
وی اظهار داشت: خداوند متعال در ۵۲۴ آیه قرآن کریم از ایثارگران با تعابیر مختلف تجلیل کرده است و به انسان‌های مجاهد و ایثارگر عشق می‌ ورزد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: خداوند این گونه انسان‌های مجاهد و ایثارگر را برای اعتلای دین الهی آفریده و این مجاهدان بهترین هدیه‌ای که خدا به آنها داده یعنی جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و جانفشانی کردند.
وی افزود: ایثارگران و رزمندگان همان پایه‌هایی هستند که بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی به نظام آنچنان استحکام بخشیدند که هیچ دشمنی فکر تجاوز به این کشور را نمی‌کند.
عزیزی گفت: در دوران دفاع مقدس از جوان تا پیر برای دفاع از خاک میهن جانفشانی کردند و ما امروز وارث علی اکبرها هستیم.
وی تصریح کرد: ایثارگران باید قدر خود را بدانند زیر برای این کشور افتخار آفرینی کردند و این رزمندگان و ایثارگران محبوب خداوند هستند.
اجلاسیه ایثارگران خراسان جنوبی از سری برنامه های کنگره ملی ۲ هزار شهید استان در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.
اجلاسیه نهایی این کنگره قرار است روز سه شنبه بیستم آذر ماه جاری در بیرجند برگزار شود.
۷۵۵۹*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =