مددجویان بهزیستی نمایشگاه شب یلدا برپا کردند

بیرجند – ایرنا – نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف مددجویان محلات بازآفرینی با حمایت پایگاه های خدمات اجتماعی و همکاری موسسه خیریه مهر کویر در نگارخانه شهر بیرجند افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه که به مناسبت شب یلدا انجام شد گفت: هشت پایگاه خدمات اجتماعی در محلات کم برخوردار تحت نظارت بهزیستی شهرستان بیرجند فعالیت دارند.
حسن اشرفی اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های این پایگاه ها کمک به توانمندسازی و اقتصاد خانواده با حمایت های آموزشی، خدمات مشاوره ای اجتماعی، شناسایی افراد آسیب دیده و در معرض آسیب با محوریت محلات کمتر توسعه یافته و سکونتگاه های غیر رسمی است.
وی گفت: نمایشگاه شب یلدا با شرکت مددجویان و جامعه هدف پنج پایگاه خدمات در محلات بازآفرینی دایر شده و محصولات این نمایشگاه شامل گلیم بافی، جاجیم بافی، حوله بافی، عرق های سنتی، عسل، ترشی، تابلوهای هنری، مینیاتور، نقاشی و خطاطی، تابلو فرش، کیف و عروسک است.
مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند بیان کرد: علاقه مندان به محصولات و صنایع دستی می توانند از ۲۸ تا ۳۰ آذر عصرها ساعت ۱۷ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.
۹۸۹۳*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =