بصیرت رمز آمادگی برای ظهور است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی شامگاه چهارشنبه در دیدار کارکنان بنیاد فرهنگی مهدی موعود خراسان جنوبی افزود: ۳۰ سال گذشته رسانه های هالیوودی گفتند در آستانه ظهور و آخرالزمان هستیم و باید خود را آماده کنیم.
وی گفت: برخی از خشم ها حاکی از این قضیه بود و مساله اشغال فلسطین هم از جنبه های انگیزه ای آن زمان بود که به مقابله با عدل برخاست.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: شرق شناسان استکباری از ۲۰۰ سال قبل مذهب و مسلک های ساختگی به عمل آوردند که وهابیت و بهائیت از جمله آنهاست.
وی تصریح کرد: هرچه به سمت این مسایل پیش می رویم آمادگی جهان نسبت به ظهور بیشتر می شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نتیجه آمادگی از بصیرت یا بی بصیرتی باشد فرق می کند اما مطمئنا بصیرت دنباله اش حق طلبی خواهد بود.
وی با بیان اینکه اسلام بی بصیرت نتیجه آمادگی بدون بصیرت خواهد بود افزود: امروز استکبار جهانی از این قضیه سود می برد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: در بحث داعش و پدیدار شدن ابوبکر البغدادی معلوم شد که وی اصلا مسلمان نیست بلکه یهودی است اما چون برخی ها آمادگی شان از بی بصیرتی است به دنبال تکفیری ها افتادند.
وی با بیان اینکه به حال برخی ها باید گریست گفت: امروز شنیده می شود فردی در هر رشته ای مدعی است در حالی که به راحتی صحت آن را با برگزاری مجمع های علمی می توان بررسی کرد اما وقتی بی بصیرتی حاکم می شود برخی ها به حمایت از این افراد بر می خیزند.
امام جمعه بیرجند تصریح کرد: امروز دشمن از برخی بی بصیرتی ها همچون پدیدار شدن یمانی که طبق بررسی ها اهل بصره است، بهره برداری می کند زیرا در این مسیر جای منطق را پول گرفته است.
مدیر عامل بنیاد مهدی موعود خراسان جنوبی هم گفت: مجمع بنیاد روز چهارشنبه با حضور مدیران منطقه شرق کشور شامل خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گلستان، کرمان و سیستان بلوچستان برگزار شد و اهداف مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد سالانه ۶۰۰ فعال فرهنگی و مهدوی در قم اسکان و پذیرایی شوند.
حجت الاسلام محمدرضا خوشخو با بیان اینکه کار مهدوی نیازمند عزم جدی است افزود: در این مجمع قرار شد به لحاظ اینکه هزینه های سفر اساتید مهدوی از قم زیاد است اساتید از مشهد به خراسان جنوبی اعزام شوند.
وی از برگزاری کنگره مقابله با جریان های افراطی و تکفیری خبر داد که قرار است اجلاسیه هایی در عراق، ترکیه و تونس برگزار شود.
حجت الاسلام خوشخو با بیان اینکه این کنگره با مدیریت آیت الله مکارم شیرازی مدیریت می شود اظهار داشت: ایشان بارها تاکید دارند که ریشه و منشا جریان های افراطی آل سعود است که باید برای جهانیان بازگو شود.
وی بیان کرد: در این کنگره ۱۳۰ سند آماده شده است که نشان می دهد در راس جریان های تکفیری عربستان قرار دارد.
حجت الاسلام خوشخو از نقش کلیدی شیعه در گسترش اسلام ناب سخن گفت و تصریح کرد: در این کنگره ۵۵ جلد کتاب تالیف شده است که با توجه به هزینه های بالا در ۲۰ کتاب خلاصه خواهد شد.
۳۲۱۵*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 14 =