۲۱ اکیپ راهداری در راه های خراسان جنوبی مستقر می شوند

بیرجند – ایرنا – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: ۲۱ اکیپ راهداری در طول ۱۱ هزار و ۳۵۰ کیلومتر راه شرایانی، اصلی و فرعی استان در ۲۵ راهدارخانه مستقر می شوند.

جعفر شهامت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب طرح زمستانی یگان های امدادی و خدماتی جاده ای استان، ۱۳۴ دستگاه ماشین آلات راهداری در جاده های استان فعالیت می کنند.
وی بیان کرد: همچنین در اجرای طرح زمستانی یگان های امدادی و خدماتی ۳۴۵ نفر از همکاران راهداری با تمام قوا حضور فعال دارند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اظهار داشت: علاوه بر راهدارخانه ها ۲۶ باب مجتمع خدمات رفاهی نیز در جاده های استان آماده پذیرایی از شهروندان و مسافران خواهد بود.
وی گفت: در راهدارخانه ها پشتیبابی عملیات نگهداری راه، ماشین آلات راهداری و اسکان اضطراری در کنار هلال احمر نیز ارایه می شود.
شهامت تصریح کرد: ذخایر شن و نمک در راهدارخانه ها به مقدار لازم پیش بینی شده است که با آغاز طرح زمستانی ( از دیروز ۲۹ آذرماه) تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در این راهدارخانه ها مستقر شده اند.
وی افزود: ماشین آلاتی از جمله انواع خودروهای سبک سواری و وانت، ماشین آلات سنگین مانند انواع لودر، بولدزر، بیل مکانیکی و کریدر، ماشین آلات نیمه سنگین شامل انواع کمپرسی، تریلی، کامیونت و سایر تجهیزات ویژه راهداری در این طرح تدارک دیده شده است.
رزمایش بزرگ طرح زمستانه استان خراسان جنوبی روز گذشته (پنجشنبه) در پلیس راه بیرجند برگزار شد.
۷۵۵۷*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 1 =