سرمایه گذاران توسعه خدمات پروازی حمایت می شوند

بیرجند – ایرنا – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: توسعه پروازهای فرودگاهی استان از اولویت ها است لذا از سرمایه گذاران و متقاضیان فعال در زمینه توسعه خدمات فرودگاهی و پروازی استقبال و حمایت می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از روز شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی سید مجتبی علوی مقدم در نشست کارگروه بررسی وضعیت پروازها در فرودگاه های استان افزود: بر اساس دستور استاندار تمام پیش بینی ها در حوزه توسعه پروازی و خدمات هندلینگ در استان مدنظر خواهد بود.
وی بیان کرد: سناریوهای مختلفی را که می توان در این رابطه در نظر گرفت را باید پیش بینی و بررسی کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: اقدامات حوزه پروازی و فرودگاهی باید از یک کانال و با محوریت همین کارگروه به انجام برسد.
وی افزود: تمامی اطلاعات و اخبار مربوط نیز باید از طریق اداره کل فرودگاه های استان به عنوان دبیر این کارگروه اعلام شود.
علوی مقدم تاکید کرد: آماده ارائه کمک ها و مساعدت های لازم به فعالیت در این حوزه به سرمایه گذاران نیز بر اساس ضوابط و مقررات خواهیم بود.
وی یادآور شد: باید شرایط مساوی و عادلانه ای برای تمامی کسانی که متقاضی فعالیت در این حوزه هستند در استان فراهم شود.
معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: از این رو اداره کل فرودگاه های استان از طریق فراخوان عمومی با در نظر گرفتن شرایط مساوی برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی، زمینه حضور سرمایه گذار را در این عرصه فراهم کند تا بتوان از تمامی ظرفیت های موجود در این رابطه استفاده کرد.
۷۵۵۷ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =