فرماندار نهبندان با سامانه ۱۱۱ پاسخگوی مردم شد

بیرجند – ایرنا – فرماندار نهبندان از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) به درخواست های مردم پاسخ داد.

ماشاءاله کریمان خراسانی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نهبندان و شهرداران نهبندان و شوسف به مدت ۲ ساعت به صورت مستقیم از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مشکلات مردم شریف نهبندان بودیم.
وی بیان کرد: در مجموع ۴۰ تماس مردمی با سامانه سامد گرفته شد که از این تعداد ۳۷ مورد توسط مجموعه فرمانداری و سه مورد توسط شهردار نهبندان پاسخ داده شد.
فرماندار نهبندان گفت: مشکلات درمانی شهروندان، اشتغال، بوروکراسی در دریافت تسهیلات بانکی، خاکی بودن جاده های روستایی، آسفالت معابر شهرها و پلاک گذاری خیابان های نهبندان بخش عمده تماس ها شهروندان از طرق سامانه سامد بود.
وی افزود: هم اکنون ۷۰ کیلومتر جاده روستایی خاکی در شهرستان نهبندان وجود دارد که برای آسفالت این جاده ها به ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
کریمان خراسانی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از درخواست های شهروندان در خصوص تسریع در دوبانده شدن محور نهبندان – شوسف بود گفت: برای تکمیل این محور به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که با توجه به سفر استاندار خراسان جنوبی در هفته جاری به شهرستان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
شهرستان نهبندان با ۲۶ هزار کیلومترمربع مساحت از شمال و غرب به شهرستان بیرجند، از جنوب به استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و از شرق به افغانستان و شهر زابل محدود می شود.
مرکز این شهرستان در ۲۰۰ کیلومتری بیرجند است.
۷۵۵۶*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دو =