۳۲ حادثه دیده در خراسان جنوبی امدادرسانی شدند

بیرجند – ایرنا – مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۳۲ حادثه دیده بر اثر وقوع ۱۳ حادثه توسط تیم های عملیاتی این جمعیت در ۴۸ ساعت گذشته امدادرسانی شدند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از روز یکشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمد رحیم شهریاری افزود: در این مدت ۲۰ تیم عملیاتی در قالب ۵۱ امدادگر به حادثه‌دیدگان کمک کردند.
وی به انجام ۶ مورد عملیات رهاسازی در این مدت اشاره کرد و یادآور شد: در این عملیات امدادی نجاتگران هلال احمر با ۱۰ دستگاه آمبولانس و هفت خودروی نجات ارایه خدمت کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار داشت: در ۲ روز گذشته به ۳۰ حادثه دیده در حوادث جاده ای، یک حادثه دیده در حوادث صنعتی و کارگاهی و یک حادثه دیده در حوادث کوهستان امدادرسانی شده است.
وی به حایز اهمیت بودن زمان رسیدن نیروهای امدادی به سر صحنه تصادفات اشاره کرد و گفت: میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای از زمان اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه ۹ دقیقه و ۵۴ ثانیه است.
شهریاری با اشاره به اینکه ۱۴۰ نیروی امدادی در ۲۸ پایگاه استان به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات امدادی به حادثه دیدگان هستند، تاکید کرد: مردم در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی برای تسریع در امدادرسانی می توانند با شماره تلفن ۱۱۲ تماس برقرار کنند.
۳۲۱۵ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 18 =