بازاریابی مشکل عمده شرکت های دانش بنیان است

بیرجند – ایرنا – معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با بیان اینکه عمده مشکلات شرکت های دانش بنیان بازاریابی است گفت: بخشی از این مشکلات مربوط به شرکت های دانش بنیان است که نتوانسته اند محصول خود را درست تجاری سازی کنند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا، سورنا ستاری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای علم و فناوری خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران افزود: دستگاه های داخل استان باید به جوانان فعال در این عرصه کمک کنند و در خراسان جنوبی شرکت های دانش بنیان خوبی فعال است که امروز در حوزه آی تی به کل کشور سرویس می دهند.
وی یادآور شد: یک مجموعه حمایتی از شرکت های دانش بنیان داریم که در این راستا نقش پارک علم و فناوری مهم است.
ستاری ادامه داد: پارک علم و فناوری خراسان جنوبی باید هماهنگی لازم را با همه ارکان های استان و استانداری و دیگر سازمان های دولتی در ارائه مجوز پارک داشته باشد و فعالیت پارک استان خوب بوده و وظیفه ما حمایت از پارک است.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری اظهار داشت: در خراسان جنوبی باید اکوسیستم داشته باشیم که از جوانان حمایت شود و اراده حمایت از جوانان از پول و تسهیلات مهم تر است.
اکنون بیش از ۱۷۰ شرکت دانش بنیان و فناور در خراسان جنوبی وجود دارد که ۱۶ شرکت مستقر در ساختمان پارک علم و فناوری استان است.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری امروز (دوشنبه) برای بازدید از طرح ها و واحدهای علمی و دانش بنیان به خراسان جنوبی سفر کرد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.
«سورنا ستاری» در این سفر از شرکت های مرکز رشد واحدهای فناور و شرکت دانش بنیان تروند زعفران شهرستان قاینات، شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، شرکت کشت بافت خاوران خوسف و دو شرکت فعال دانش بنیان صنعتی دیگر بازدید کرد.
افتتاح و بازدید از مرکز نوآوری دانشگاه بیرجند، دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و شرکت در نشست شورای اداری استان از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در بیرجند است.
۷۵۵۹ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =