عقب ماندگی شاخص های توسعه در نهبندان جبران می شود

بیرجند – ایرنا – استاندار خراسان جنوبی گفت: عقب ماندگی شاخص های توسعه در نهبندان با استفاده از امکانات استانی و ظرفیت های کشوری در بازه زمانی مشخص جبران می شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا محمد صادق معتمدیان عصر چهارشنبه بدو ورود به شهرستان نهبندان در جمع خبرنگاران افزود: نهبندان به لحاظ شاخص های توسعه کمترین توسعه یافتگی را دارد.
وی بیان کرد: به دلیل پهناور بودن، مرز مشترک با افغانستان و موقعیت ممتار نهبندان از لحاظ ظرفیت های بالقوه این شهرستان در اولویت سفرها و بازدیدها قرار گرفت.
نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی گفت: در این سفر از نزدیک با بررسی های میدانی، ظرفیت های و مشکلات این شهرستان را مورد مطالعه و بررسی بیشتر قرار می دهیم.
وی با اشاره به وقوع چند تصادف فوتی در ۱۵ دی ماه امسال در راه های نهبندان افزود: در مدت کوتاه حضورم در استان به دلیل وضعیت بد راه های شهرستان، تعداد زیادی از هموطنمان در یک روز جان خود را از دست دادند.
معتمدیان اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری بازدید و سرکشی از شهرستان ها را خواهیم داشت تا از نزدیک با مسائل و مشکلات آنها آشنا شویم.
وی با تشریح روند بازدید و سرکشی از شهرستان های استان گفت: ابتدا معاونان به همراه مدیران کل متولی در شهرستان حضور پیدا می کنند، بررسی های میدانی را انجام می دهند و در مرحله بعد بنده به همراه مدیران کل حضور پیدا می کنیم و از نزدیک مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
استاندار خراسان جنوبی عصر امروز (چهارشنبه) بدو ورود به شهر شوسف شهرستان نهبندان مورد استقبال امام جمعه و فرماندار این شهرستان قرار گرفت.
وی سپس با حضور در مزار شهدای گمنام این شهر با ذکر فاتحه با آرمان‌های این شهیدان والامقام تجدید میثاق کرد.
معتمدیان همچنین در آغاز سفر سه روزه به شهرستان نهبندان با جانباز سرافراز ۴۵ درصد محمد خدادادی در شهر شوسف دیدار و از وی تجلیل کرد.
شهرستان نهبندان از شمال و غرب به شهرستان بیرجند، از جنوب به استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و از شرق به افغانستان و شهر زابل محدود می شود.
مرکز این شهرستان در ۲۰۰ کیلومتری بیرجند است.
۷۵۵۶*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =