ثمرات انقلاب اسلامی در همه نقاط جهان دیده می شود

بیرجند – ایرنا – دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن گفت: به فضل استقامت مردم ایران ثمرات انقلاب اسلامی امروز در سوریه، لبنان، یمن و همه نقاط جهان دیده می شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا سید حسن العماد چهارشنبه شب در همایش بین المللی «۴۰ سال مبارزه با اسلام آمریکایی» در بیرجند افزود: مردم ایران مظلوم هستند چون دشمن نمی گذارد میوه و ثمره انقلاب شان چشیده شود و به دنبال آن هستند که این خوشحالی ها را از شما بگیرند.
وی گفت: جنگ در یمن نه تنها سخت بلکه آسانی و خیر برای یمنی ها دارد و کشتار کودکان و محاصره ملت به خاطر این است که می خواهند یمن برای آل سعود، اسرائیل و آمریکا زانو بزند ولی با همه این اتفاقات مردم ایران از ما مظلوم تر هستند.
دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن با بیان اینکه ۴۰ سال پیروزی انقلاب و جمهوری اسلامی عزت اسلام را بازگردانده است اظهار داشت: دشمن حتی نمی خواهد مردم ایران بفهمند جمهوری اسلامی در ۴۰ سال برای کل بشریت چه اقدامی انجام داده است.
وی گفت: دشمن با تمام برنامه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و رسانه ای تلاش دارد شیعیان، امام عصر (عج) را نشناسند ولی یک نفر بلند شد و دل امام زمان (عج) را خوشحال کرد.
العماد از رهبر معظم انقلاب به عنوان حبیب امام زمان یاد کرد و افزود: آنچه رسانه ها از برنامه های دشمنان برای نقاط مختلف می گویند را نباید باور کرد، حقیقتا اینها آنقدر از داخل شکسته شدند و اینقدر از منطقه ناامید هستند که الان می بینیم ترامپ دیوانه وار می چرخد مدام از یک منطقه خارج و به جای دیگر وارد می شود.
وی با بیان اینکه مردم ایران باید ارزش های انقلاب و جمهوری اسلامی را حفظ کنند گفت: این استقامت ها مقدمه ظهور امام زمان (عج) است که دشمن از آن هراس دارد.
دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن بیان کرد: دشمن به طور علنی اعتراف کرده تمام هدفش از حضور در منطقه این است که جلوی ایران را بگیرد تا برای ظهور مهدی موعود زمینه سازی نکند و هدف اصلی دشمن این است که نمی خواهد ابوالفضلی ها و زینبی ها برای دفاع از وطن و حرم اهل بیت (ع) به خود افتخار کنند.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب اکنون به مسلمانان سایر کشورهای منطقه نیز نقشه پیروزی علیه اسرائیل را نشان می دهند و اگر با دید رهبر انقلاب به جهان نگاه کنید متوجه می شوید که عزت به منطقه صادر شده و چقدر خون ریخته شده که میلیون ها نفر از مردم منطقه اسلامی آزاد و مستقل شوند.
العماد برگشت به مکتب اهل بیت را از برکت قیام، شهادت، انقلاب و رهبری دانست و افزود: این چیزها باید قدر دانسته شود و امروز وقتی امام خامنه ای می گویند این عمار، میلیون ها نفر در منطقه لبیک می گویند.
وی گفت: مردم ایران باید ولایت فقیه و داشتن رهبری چون آیت الله خامنه ای را قدر بدانند و امروز پیام ها و سخنرانی های امام خمینی (ره) و پیش بینی های رهبر معظم انقلاب همه آزادیخواهان جهان را زنده کرده و به همه مسلمانان امید داده است.
همایش بین المللی «۴۰ سال مبارزه با اسلام آمریکایی» با حضور شخصیت هایی از کشورهای یمن، بحرین و سوریه در بیرجند برگزار شد و قشرهای مختلف مردم نیز در این همایش حضور داشتند.
فعالان جبهه مقاومت از صبح فردا (پنجشنبه) به شهرستان های خراسان جنوبی سفر می کنند و روز جمعه با حضور در صحرای طبس (محل شکست نظامی آمریکا)، خراسان جنوبی را به قصد حضور در آرامگاه شهید محسن حججی ترک خواهند کرد.
۹۸۹۳*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =