پنج طرح شترداری در خوسف به بهره برداری رسید

بیرجند – ایرنا – پنج طرح شترداری با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در ششمین روز از دهه فجر در خوسف به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا مدیر شعب صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی روز چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح ها افزود: با افتتاح طرح های شترداری با جمعیت ۱۱۰ نفر شتر زمینه اشتغال ۲۵ نفر به صورت مستقیم در شهرستان خوسف فراهم شد.
محمد زنگنه اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۳۶ طرح اشتغال روستایی به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در شهرستان های استان به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه طرح های قابل افتتاح زمینه اشتغال مستقیم ۴۰۰ نفر را در استان فراهم می کند گفت: این طرح ها در حوزه های کشاورزی، صنایع دستی، صنعت و معدن، صنایع فرش، گردشگری و دامداری افتتاح می شود.
مدیر شعب صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی افزود: در هفت ماه گذشته ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات برای ۵۲۰ طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان پرداخت شد.
وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال یکهزار و ۱۰۰ نفر در استان فراهم خواهد شد.
زنگنه یادآور شد: با توجه به وضعیت خشکسالی حاکم بر منطقه خراسان جنوبی، در بخش دام به ویژه شترداری بهترین سرمایه گذاری را می توان انجام داد.
۷۵۵۷ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سیزده =