۲۰ هزار مربی در حوزه «مهدویت» آموزش می‌بینند

مدیر مؤسسه مصاف و تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با اشاره به آموزش هشت هزار و ۵۰۰ مربی در عرصه مهدویت در ۱۵ استان کشور، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم اگر کار آموزش در ۳۰ استان به پایان برسد در سطح کشور ۲۰ هزار مربی در حوزه مهدویت خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر رائفی‌پور ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، با اشاره به فعالیت جوانان در عرصه مهدویت، اظهار داشت: امروزه بسیاری از جوانان به‌دنبال فعالیت صحیح، انقلابی و به‌دور از انحرافات در عرصه مهدویت و کار برای امام زمان(عج) هستند.

وی با تأکید بر اینکه  برنامه‌های حوزه مهدویت باید همکاری و همیاری علماء و حوزه علمیه صورت گیرد تا در کار انحراف و اشکالی به وجود نیاید، بیان داشت: در عرصه فعالیت مهدوی از نظر مراجع نیز بهره گرفتیم.

مدیر مؤسسه مصاف و تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با اشاره به آموزش هشت هزار و ۵۰۰ مربی در عرصه مهدویت در ۱۵ استان کشور، تبیین کرد: پیش‌بینی می‌کنیم اگر کار آموزش در ۳۰  استان به پایان برسد در سطح کشور ۲۰ هزار مربی در حوزه مهدویت خواهیم داشت.

رائفی‌پور به حضور اقشار مختلف جامعه در بین مربیان اشاره و اضافه کرد: در بین این مربیان مهدوی از اقشار مختلف جامعه مانند طلبه، پزشک، معلم و حتی بانوان خانه‌دار وجود دارد و تلاش می‌کنیم آموزش غیر حضوری را هم رونق بخشیم.

وی رونق‌دادن به مراسم احیاء شب نیمه شعبان با بهره‌گیری از نظر مراجع و کتب دینی و اجرای برنامه‌های مختلف در ۹ ربیع‌الاول و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) را گوشه‌ای از برنامه‌های اجرا شده عنوان و مطرح کرد: در برنامه «مهر مهدوی» از مردم خواستیم که با نام و یاد امام زمان(عج) کارهای خیر انجام دهند و مردم نیز در این راستا اقدامات متعددی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ج/ی

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 14 =