طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» به کمک نیازمندان می‌آید

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی از اجرای طرح «هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی» با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی برای حمایت از کودکان یتیم نیازمند تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.

رضا سلم‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی خراسان‌جنوبی هفت هزار و ۴۱۱ یتیم و فرزند محسنین زیرپوشش دارد که از این تعداد دو هزار و ۸۱۶ یتیم در طرح اکرام ایتام و چهار هزار و ۵۹۵ فرزند در طرح محسنین زیرپوشش این نهاد قرار دارند.

وی  با بیان اینکه حامیان، از آغاز امسال تا اوایل آذرماه ۱۰ میلیارد و ۴۵۴ میلیون تومان به ایتام خراسان‌جنوبی کمک کردند، بیان داشت: کمک‌های حامیان به ایتام در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این کمک‌ها برای معیشت، تحصیل، تهیه لوازم تحصیلی و اقلام مورد نیاز ایتام هزینه می‌شود، مطرح کرد: ۲۰ هزار و ۶۷۰ حامی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین این کمک‌ها را پرداخت کردند.

سلم‌آبادی از اجرای طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» در استان خبر داد و تصریح کرد: در این طرح یک میلیون حامی در سراسر کشور جذب می‌شود که سهم خراسان‌جنوبی از این رقم جذب ۲۰ هزار حامی است.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف حامی‌یابی برای ایتام و فرزندان نیازمند بدون حامی و دارای اولویت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین اجرا می‌شود، بیان داشت: این طرح برای ثبت‌نام کارمندان رسمی و غیررسمی ادارات و شرکت‌ها، حامیان فعال و نیمه فعال، مشترکان پربازده صدقات و والدین دانش‌آموزان به‌منظور حامی‌یابی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه خیران برای حمایت از نیازمندان طرح ایتام و محسنین می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، خاطرنشان کرد: مراجعه به سایت EKRAM.EMDAD.IR و مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد امام خمینی در شهرستان‌‌ها از روش‌های ثبت‌نام در این طرح‌ است.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 13 =