روز طلایی کشتی‌گیران خراسان‌جنوبی در جام «شهدای مدافع حرم»

رئیس هیات کشتی خراسان‌جنوبی گفت: کشتی‌گیران استان در مسابقات جام شهدای مدافع حرم خوش درخشیدند و در تهران برای ملی‌پوش شدن هماورد برترین‌های ایران می‌شوند.

عباس سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی جام بزرگ کشتی آزاد شهدای مدافع حرم و ۳۰۰۰ شهید خراسان‌شمالی نماینده‌های خراسان‌جنوبی خوش درخشیدند.

وی افزود: این ماراتن منطقه‌ای با شرکت ۷۴ کشتی‌گیر آزادکار و ۱۰ وزن برتر استان‌های خراسان‌جنوبی، شمالی و رضوی در بجنورد برگزار شد.

رئیس هیات کشتی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در این رقابت‌ها حسن‌پور در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و رضا زاده در وزن ۹۷ کیلوگرم جام شهدای مدافع بجنورد با گردن آویز طلا بر سکوی قهرمانی ایستادند و مرادی در وزن ۸۶ کیلوگرم با کسب مدال برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

سروری یادآور شد: در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جام تختی انتخابی تیم ملی ورزشکاران خراسان‌جنوبی از امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران رقابت‌ می‌کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: حضرت‌قلی، حسن‌پور و کوخاهی به نمایندگی از خراسان‌جنوبی برای کسب نشان رنگی و عضویت در تیم ملی هماورد برترین‌های ایران می‌شوند.

انتهای‌‌پیام/۶۹۰۱۴/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =