اگر مسؤولان به وظایف خود عمل کنند پیروز می‌شویم

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: امروز روزی است که اگر به وظیفه خود عمل کنیم و برابر وعده‌هایی که داده شده شرایط را بسازیم در سطح جهان پیروزی حق بر باطل محقق می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با عضو کارگروه فضای مجازی کمیسیون اجتماعی و سیاسی مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: واژه‌ها، سخنرانی‌ها و شبهه‌ها در قرن ۲۱ پیشرفته‌ترین و مؤثرترین سلاحی است که پیروزی و شکست های را رقم می‌زند.

وی افزود: امروز بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین سلاح دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران حرف‌ها و واژه‌ها در فضای حقیقی و در فضای مجازی است، لذا از واژه‌های مشترکی همچون «آزادی» استفاده می‌کنند که مخاطب سرگردان شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان داشت: دشمنان و افرادی که افکارشان با دشمن است باید بدانند آنچه را که خواب دیدند به گونه‌ای دیگر تعبیر خواهد شد چراکه در سطح بین‌المللی و فضای مجازی با وجود آن همه ظلم و مکر و حیله باز هم شکست خوردند.

عبادی با بیان اینکه فضای مجازی موجب گمراهی و سرگردانی برخی از جوانان و مردم کشور شده است، اضافه کرد: فضای مجازی هر جامعه باید به دست خود آن جامعه باشد چراکه در هیچ عقلی نمی‌گنجد افکار، اندیشه و اخلاق و فرهنگمان را به‌دست دشمن بسپاریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه متأسفانه افرادی با رأی مردم انتخاب یا به‌عنوان مسؤول منصوب می‌شوند که به جای خدمت، خیانت می‌کنند، مطرح کرد: امروز روزی است که اگر به وظیفه خود عمل کنیم و برابر وعده‌هایی که داده شده شرایط  را بسازیم در سطح جهان پیروزی حق بر باطل محقق می‌شود.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 12 =