صعود هندبال‌ فردوس به دومین مرحله لیگ‌ دسته ۲

پرونده نخستین مرحله مسابقات هندبال لیگ دسته ۲ کشور به میزبانی خراسان‌جنوبی بسته شده و تیم بانک ایران‌زمین فردوس راهی دومین مرحله از این رقابت‌ها شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سوت پایان نخستین مرحله از مسابقات هندبال لیگ دسته ۲ کشور به میزبانی خراسان‌جنوبی نواخته شد.

در این ماراتن ملی تیم‌های هندبال هندبال گلستان، ایل‌باصری مرودشت، کات شاهرود، ایرانشهر سیستان‌وبلوچستان و بانک ایران زمین فردوس از سوم دی‌ماه در سالن ورزشی دانشگاه پیام‌نور فردوس آغاز و به مدت یک هفته ادامه یافت.

در نخستین بازی از آخرین روز از مسابقات هندبال لیگ دسته ۲ کشور تیم هندبال گلستان به مصاف باصری مرودشت فارس رفت که با نتیجه ۳۸ بر ۳۶ مغلوب حریف شد.

در ادامه نماینده هندبال خراسان‌جنوبی به عنوان میزبان مسابقات رودرروی تیم کات‌‌شاهرود سمنان قرار گرفت که هندبال بانک‌ایران‌زمین فردوس با نتیجه ۲۳ بر ۲۱ بازی را واگذار کرد.

در نخستین روز از این رویداد ورزشی تیم ایرانشهر سیستان و بلوچستان با نتیجه ۴۰ بر ۱۸ در مقابل کات شاهرود سمنان شکست خورد و هندبال بانک‌ ایران‌زمین فردوس خراسان‌جنوبی ۳۲ بر ۲۲ در مقابل تیم گرگان گلستان زمین‌گیرشد.

در دومین روز از نخستین مرحله از رقابت‌های هندبال لیگ دسته ۲ کشور تیم ایرانشهر سیستان‌وبلوچستان با نتیجه ۳۲ بر ۱۸ از سد گلستان گذشت و سپس هندبال بانک‌ایران‌زمین‌فردوس خراسان‌جنوبی ۲۸ بر ۱۸ به نخستین پیروزی خود در مقابل تیم‌باصری مرودشت‌فارس دست‌یافت.

گفتنی است؛ تیم‌های هندبال گرگان گلستان، کات‌شاهرودفارس و بانک‌ایران‌زمین‌خراسان‌جنوبی با کسب مقام‌های اول تا سوم این ماراتن ملی به مرحله دوم رقابت‌های هندبال لیگ‌ دسته ۲ کشور صعود کردند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 9 =