پیام تسلیت آیت‌الله عبادی در پی شهادت سردار سلیمانی: دشمنان اجل حتمی خود را نزدیک‌تر کردند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی شهادت سردار عظیم‌الشأن اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌اله سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی شهادت سردار عظیم‌الشأن اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم‌الله رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

با عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت مهدی(ع) و نایب بر حقش رهبر بزرگ انقلاب اسلامی ایران(دام‌ظله) به همه‌ اهل ایمان و به‌طور خاص به مردم انقلابی ایران اسلامی و بالأخص مردم عزیز خراسان‌جنوبی، شهادت پرافتخار سردار عظیم‌الشأن اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهان را تعزیت دارم.

دشمنان پست و فرومایه اسلام که شکست‌های خود را با اینگونه حیله‌ جنون‌آمیز می‌خواهند جبران کنند، بدانند که اجل حتمی خود را نزدیک‌تر می‌کنند.

در خزانه‌ قدرت خداوند قهار و ملت توحیدی اسلامی ایران، قاسم سلیمانی‌ها فراوانند و اگر آن بنده‌ مطیع خدا و رسول از میان امت تا مقام عندربهم پرواز نمود، دیگران کار خود را انجام خواهند داد.

ایران اسلامی به اشاره رهبر حکیم انقلاب سه روز عزای عمومی دارد که دل‌های آماده، به قطره قطره‌ خون آن شهید عظیم‌الشأن، رزمنده‌ی جان‌برکف خواهد آفرید.

 کوردلان نیز بدانند که بالاخره عمر و زندگی این جهان پایانی دارد، زیبایی زندگی این سردار اسلام و زیبایی شهادت او را ببینید و چشم بصیرت خود را باز نمایید که لِمِثْلِ هَذَا فَلْیَعْمَلِ الْعَامِلُونَ.

 

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند

۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸

 

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هشت =