پیشرفت کشور در مقاومت است/ «سردار سلیمانی» با اخلاص به مبارزه با داعش رفت

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت خطاب به همسران و فرزندان شهدا گفت: این مملکت رو به رشد و پیشرفت است و نباید مأیوس باشیم، اما شرط آن مقاومت و حرکت پشت سر رهبری است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدعلی قاضی‌عسکر صبح امروز در اجلاسیه شهدای سادات خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه ما دو نوع مرگ داریم یکی در بستر و یکی هم حوادث، اظهار داشت: مسئله شهادت اصلا مرگ نیست و تولدی دوباره است.

وی با بیان اینکه زیباترین مرگ از منظر پیامبر(ص) شهادت است، بیان داشت: شهدا زنده هستند و نزد پرورگار خود روزی می‌خورند و ناظر بر اعمال و رفتار انسان هستند و هیچ چیزی که باعث نگرانی باشد در وجود آنان نیست.

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا به خاطر صبر، استقامت و مقاومتشان خداوند به آنان بشارت داده است، گفت: وقتی خانواده‌های شهدا را می‌بینم احساس حقارت می‌کنم زیرا این خانواده ها به خاطر صبر و مقاومت و شهادت فرزندان بر دیگران برتری دارند.

قاضی‌عسکر با اشاره به شرایط کنونی آمریکایی‌ها، بیان داشت: آمریکایی‌ها به التماس افتاده‌ و خواهان ملاقات با ما هستند و می‌گویند راه را به ما نشان دهید که دیداری داشته باشیم.

وی ادامه داد: وقتی موشک‌های ویرانگر تولید شده به دست سپاهیان باایمان وارد پایگاه‌های آمریکا می‌شود و به آن‌ها ضربه وارد می‌کند دنیا واکنش نشان داد.

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه آمریکایی که این همه ادعا دارد موشک‌ها را در هوا می‌زنم چرا نتوانست این موشک‌ها را بزند، مطرح کرد: این شرایط امروز ما است و امروز می‌بینید که این کشور روز به روز مقتدرتر و راسخ‌تر پله‌های ترقی را طی و گام به جلو بر می‌دارد.

قاضی‌عسکر با اشاره به اینکه سردار قاسم سلیمانی یک پارچه نور، با اخلاص و با فضیلت بود با اشاره به تلاش‌های سردار سلیمانی برای نابودی داعش، بیان داشت: این سردار رشید با اخلاص خودش در میدان مبارزه با داعش پیش رفت و هم‌اکنون دیگر اثری از داعش نیست و لبنان و عراق و سوریه در امنیت به سر می‌برند.

وی با تأکید بر اینکه اگر حاج قاسم سلیمانی این راه را نمی رفت قطعاْ بغداد سقوط می کرد، تبیین کرد: اگر نظام مقتدرانه در برابر قدرت‌های دنیا ایستاده به خاطر پشتوانه شهید و شهادت است و امنیت، پیشرفت و ترقی کشور به دلیل همین فداکاری‌ها است.

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت خطاب به همسران و فرزندان شهدا خاطرنشان کرد: این مملکت رو به رشد و پیشرفت است و نباید مأیوس باشیم، اما شرط آن مقاومت و حرکت پشت سر رهبری است.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − یک =