نامگذاری ۴ مکان ورزشی خراسان‌جنوبی به نام سردار شهید «قاسم سلیمانی»

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: به پاس سال‌ها مجاهدت و خدمات ارزشمند سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی چهار مکان ورزشی به نام سردار سپهبد پاسدار شهید سلیمانی مزین شد.

حسن عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: در اقدام فرهنگی جامعه ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی، به پاس سال‌ها مجاهدت و خدمات ارزشمند و نکوداشت سردار سپهبد پاسدار شهید «حاج قاسم سلیمانی» تعدادی از اماکن ورزشی به‌نام این سردار دل‌ها مزین شد.

وی افزود: در جلسه کمیته نامگذاری شهرستان سربیشه استخر شنای این شهرستان به نام «سردار سپهبد پاسدار شهیدحاج قاسم سلیمانی» مصوب و مزین شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از مزین‌شدن سالن کورت‌های اسکواش در حال ساخت بیرجند به‌نام سردار بزرگ مقاومت سپهبد شهید سلیمانی خبر داد و گفت: از آنجایی که مسابقات بین‌المللی بیرجندجونیو اسکواش اسفندماه امسال در این کورت‌ها برگزار می‌شود، می‌تواند نام سردار سلیمانی را در حوزه ورزش جهانی و ماندگار نماید.

عزیزی با اشاره به اهدای زمین ۵۰۰ مترمربع یکی از اهالی آبیز زیرکوه برای احداث گود ورزش زورخانه‌ای و باستانی «سردار شهید سلیمانی» اظهار امیدواری کرد و افزود: نخستین گود باستانی آبیز با همت خیران و حمایت مسؤولان در کوتاه‌ترین زمان ممکن احداث و به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌از این مجموعه ورزشی و فرهنگی زیرکوه نیز با نام سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی مزین شده که امید است زمین چمن ۱۰ هزار متری این مجموعه ورزشی در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افتتاح گردد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =